hoeveel flesvoeding??// fruithapje??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal;

Mijn dochtertje is nu bijna 17 weken oud (gaat snel he!!) enne doet het hartstikke goed!
Ze groeit als kool! Nu moeten we volgende week weer naar consultatie bureau voor derde prikje en wordt ze weer gemeten..
Ik neem aan dat ze dan fruithapjes mag gaan hebben...
Hebben jullie hier al ervaring mee, en vanaf wanneer morgen ze dat hebben?
Hoeveel flesvoeding geven jullie op dit moment aan  jullie babietjes??

Liefs!!

Hoi!

Wij mochten met 3 maanden beginnen met fruit, maar op andere CB's zeggern ze geloof ik weer vanaf 6 maanden. Ik weet het dus ook niet. Overigens mochten we van de verpleegkundige beginnen en eenmaand later hoorde we van de arts dat dit niet zo slim was en raadde ze aan te wachten tot 5,5 maand. Beetje vreemd dus. Maar wij waren begonnen en zijn er lekker mee door gegaan.

Anne krijgt nu 800 cc melk per dag (4x 200)
en verder nog een fruithapje en diksap.

Groetjes,
Natasja

Hoi!

Wij mochten met 3 maanden beginnen met fruit, maar op andere CB's zeggern ze geloof ik weer vanaf 6 maanden. Ik weet het dus ook niet. Overigens mochten we van de verpleegkundige beginnen en eenmaand later hoorde we van de arts dat dit niet zo slim was en raadde ze aan te wachten tot 5,5 maand. Beetje vreemd dus. Maar wij waren begonnen en zijn er lekker mee door gegaan.

Groetjes,
Natasja

Hoi!

Groetjes,
Natasja

Hmmm... krijg ik eerst 100x server too busy, staat het bericht er nu wel 3x!

Sorry! 1x was wel genoeg geweest!
Rotforum!

Hoi hoi,

Op het advies van de cb's kun je soms niet  bouwen en ik doe alles na eigen inzicht moet ik heel eerlijk zeggen.
Alleen bij Ruben wordt ik wel eens gek van het niet melk willen drinken, soms wordt ik er wanhopig bij en drinkt hij maar 200 á 250 cc op een dag. Andere dagen weer 4 flessen van 160 cc leeg. Hij krijgt al vanaf dat hij 3 maanden is fruithap en dixap.
HIj is vrolijk, speelt leuk, babbelt in de box, plast en poept prima dus wat dat betreft zal hij wel niet zo veel nodig zijn.
Succes met je derde prikjes auw auw au.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

Terug
Bovenaan