Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toen Max 4 weken was, zat hij op 6 flessen per dag. Om de vier uur voeden en volgens mij kreeg hij toen tussen de 100 en 120 cc per keer. Max woog bij de geboorte al wel 4 kilo, dus kreeg hij met 4 weken al behoorlijke flessen. Nu is hij vandaag 12 weken en krijgt hij 5 flessen per dag van 160-170 cc per keer. Het heeft ook te maken met het gewicht van je kindje hoeveel flessen je aan mag bieden.
wesley was bij de geboorte 7 en een halve pond en 2 weken terug 8 pond maar drinkt da ook 125 cc ene keer om 4 uur andere keer om 2 en een half uur
volgens mij wle veel????
gr marijke
boas dronk met 4 weken 7 keer 120,elke 3 uur.toen hij rond de 6 weken langer ging slapen snachts werden het er vanzelf 6.nu met 10 weken drinkt hij met moeite om de 3,5/4 uur,4 keer 150 en 1 keer 180.gelukkig slaapt hij ruim 10 uur.als hij een keer korter slaapt komen we savonds in de knoop en worden het er nog wel eens 6.
groetjes kari
mijn zoontje kreeg bij 4 wkn 6 voedingen van 100 en 1x 120. om de drie uur.
Met 10 weken zijn we overgegaan op 5 voedingen 180 om de 4 uur en 's nachts slaapt hij nu door.
Was wel benieuwd hoe dat zou gaan van 7 naar 5 maar dit gaat prima.
Christian kreeg met 4 weken 6 x 100 cc (BV uit flesje) bij een gewicht van 4600 gram. Niet lang daarna zijn we naar 6 x 120 cc gegaan. Hij kwam (en komt nu nog) niet erg evenwichtig over de dag verdeeld, er zat 2 tot 5 uur tussen twee voedingen, afhankelijk van hoeveel hij sliep en wakker was, maar ik heb nooit een extra fles hoeven geven. Hij regelt het dus zelf en krijgt voldoende per 24 uur.
Mijn pak nutrilon (die ik helaas heb moeten aanschaffen omdat onze uk afviel met alleen bv...) zegt 5x 165cc (150 + poeder) bij 4-5kg. Da's dus 825 per 24u.
Hij krijgt nu flesjes van 90 of 120 afgewisselt met BV zo om de 2-3 uur. Mijn uk is trouwens 4,5 week.