Hoeveel flesvoeding voor een kindje van 4 weken???

Hoi,

Hoeveel flesvoeding geven jullie je kindje van 4 weken?
Hoeveel flessen krijgen ze nog per dag??

Tijn is morgen precies 4 weken en krijgt nu 135cc voeding per keer.
Hij krijgt nu nog 6 flessen per dag.

Groetjes,
Marjolein

quote: Sharon1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2007 23:03:45'));

mijn zoon is donderdag a.s 4 weken en hij drinkt ook nog 6 voedingen per dag en dan 150 cc.

hoeveel weegt jou zoon dan???????

groetjes,
marjolein

Hallo,

mijn kleintje was gisteren 4 weken en krijgt 6 flessen van 100cc en 1 late fles van 120cc. Op de dag drinkt ze om de 3 uur en 'snachts slaapt ze 5 uur achtereen door.
Ze weegt 4010 gr en is 52 cm lang.

Hopenlijk heb je hier wat aan...
oja haar broer zat met 4 weken op 6 flessen van 130cc, dus mijn dochter drinkt beduidend minder

groetjes van michelle

quote: Feetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2007 23:18:55'));

quote: Sharon1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2007 23:03:45'));

mijn zoon is donderdag a.s 4 weken en hij drinkt ook nog 6 voedingen per dag en dan 150 cc.

hoeveel weegt jou zoon dan???????

groetjes,
marjolein

hij weegt 4340 gram. en die van jouw?

Mijn zoontje is zaterdag 4 wk, maar zit (nog steeds) op 7 voedingen van 100 a 120cc.
Hoe kan ik het afbouwen dan? ik bied wel eens meer aan bijv 150 cc en soms red hij het wel om de 4uur, maar die keer erop is hij bv na 2,5u al wakker en wil hij eten...
Dan is hij weer moe en drinkt dan maar 80cc (bijv).
Hoe krijg ik er meer ritme in?!?!!?

hoi,

Mijn zoon is woensdag 3 weken en zit nu op 7 flessen van 135 cc flesvoeding Friso Extra. Hij woog bij de geboorte 4550 gram en is nu ruim over de 5 kilo. Wij willen graag proberen om de hoeveelheid per fles te verhogen, en dan op een fles minder uitkomen, maar hoe doen we dat? want je moet ook weer niet over die liter komen.

Groetjes,
Miriam

Terug
Bovenaan