hoeveel fruithap

Hoi,

Ik heb gister het cb gesproken. Mijn zoontje is nu 4 maanden en mag tot hij 6 maanden is maar 2 eetlepels fruithap. Is dat niet een beetje weinig. Nu is hij nog aan het oefenen, dus is het genoeg, soms zelfs teveel, maar als hij het goed eet, mag hij toch wel meer hebben? In de kleine potjes zit toch ook veel meer???
Wat en hoeveel geven jullie?
 
Hoi

Mijn dochtertje kreeg vanaf 5 maanden fruithap en in het begin erg weinig, maar ze vond het al snel lekker dus kreeg ze meer, ze geven zelf wel aan als ze voldoende hebben. Ik geef trouwens beide potje en vers.
 
Lotte krijgt gewoon 1 stuk fruit al heel snel vond ze het erg lekker en at ze gewoon 1 banaan, of 1 peer of 1 appel of een stuk meloen.
 
hoi
mijn dochter is nu net 5 maanden, maar ben met 3,5 maand egonnen met een paar hapjes. vanaf 4 maanden bood ik haar meer aan en ze eet nu 's morgens ongeveer een half potje, dan heeft ze genoeg. ik gebruik dan de kleien potjes van Olvarit van 4+

succes
 
Mijn boef is ruim 5 maanden en eet een potje van 4mnd op. hij lust alle smaken en hapt vrolijk erop los. Bij mij zeiden ze alleen dat we met een paar hapjes moesten beginnen maar ben rond de 20 weken ook overgegaan op 2 x een hapje per dag. (dus groente en fruit)
lekker kijken hoe het gaat! als je kindje goed eet kan je best meer geven is mijn gevoel1
 
Mijn dochters is 19 weken en twee weken geleden zijn we begonnen met fruithapje. Eerst hele kleine beetjes en dan elke dag een beetje meer. Ze eet nu een half potje per dag.
Olvarit heeft zo'n makkelijk boekje wat je gratis aan kan vragen op de site, waar precies in staat hoe je een fruithapschema kan op stellen. ik vond het in iedergeval ideaal.
 
Onze dame wordt 5 maanden a.s maandag.
Ik maak de fruithapjes nu zelf. En mix alles door elkaar hihi heb een makkelijke eter die ook alles lust. maar zeker wel 1 stuk fruit en soms 2. krijgt ze het is net wat ik klaar maak dus.

Eerst een paar hapjes geven, die kleine maagjes kunnen nog niet meteen heel veel hebben. Maar als het goed gaat, kan je volgens mij uitbreiden. Kijk naar je kindje, dan komt het wel goed.
 
Terug
Bovenaan