Hoeveel gaan jullie werken?

Goedemorgen allemaal,

Gaat alles goed met jullie? Hier gaat het prima. begin alleen steeds meer last te krijgen van mijn rug en heupen...

Hoeveel gaan jullie werken als de kleine spruit er is? ik werk nu 4 dgn en ga straks 3 dgn werken. de kleine gaat dan 2dgn naar het kinderdagverblijf en 1 dag naar mijn moeder.
Ben benieuwd hoe jullie het gaan doen.

groetjes Sabine

Ik werk al niet meer sinds de 1ste er is.. Nu 2 jaar. Na de geboorte van onze kleine wil ik hem/haar aanmelden op het kdv, en dan wil ik graag 2 a 3 ochtenden gaan werken... Maar dan ga ik pas werken al is de kleine een half jaar ofzo.
En dat de kleine die dagen dan gewoon naar kdv gaat, heb geen fam in de buurt wonen..

Gr. Daphne

Ik werk al 3 dagen en dat blijf ik doen, ook als deze derde geboren is. Wel wil ik iets langer verlof nemen, zodat ik lekker ongestoord (en zonder gekolf op het werk) kan voeden.

De oudste is dan naar school en de 2 kleintjes gaan naar de kdv voor 2 dagen. Mijn man is ook 1 dag thuis met het spul.

Ik werkte voor de geboorte van mijn 1e 36 uur. Toen de 1e geboren was ben ik terug gegaan naar 17 uur, dat is 2 dagen in de week en dan is de kleine bij mijn moeder. Straks als de 2e er is wil ik graag 2 dagen blijven werken, omdat het voor mezelf gewoon even lekker is om geen mama te zijn maar gewoon even janne!:D

Hallo,

Ik werk op het moment 4 dagen.
Het liefst ga ik straks 2 dagen werken, maar we moeten nog even goed kijken of dat wel kan kwa financien.
Ook omdat mn (schoon)ouders niet kunnen oppassen zou het betekenen dat ukkie straks 3 dagen naar een kinderdagverblijf moet.
Wij zijn er dus nig niet helemaal uit...

Groetjes Kat...

Ik werk nu 4 dagen en dat blijf ik ook doen als de tweede er is. Mijn vriend werkt ook 4 dagen dus we hebben beide een eigen dag.

Verder gaat mijn dochter 2 dagen naar het kdv en 1 dag naar mijn schoonmoeder. De baby zal straks hetzelfde ritme gaan volgen.

Voor mijn eerste werkte ik 4 dagen, toen ben ik 3 1/2 dag gaan werken. Had toen graag minder willen werken, maar financieel was dat niet haalbaar.
Na onze tweede zou ik het liefst maar 3 dagen willen werken, maar mijn man heeft op het moment geen werk, dus word het hem dat voorlopig ook niet.
Ik de toekomst hoop ik echt minder te kunnen gaan werken

Hi,

Voor de eerste werkte ik fulltime, na de geboorte ben ik drie dagen gaan werken. 1 dag KDV, 2 dagen door opa's en oma's. Maar dat was zo'n gedoe en ik was het niet helemaal eens met hoe opa en oma mijn kindje "opvoeden". Toen opa en oma vlak achter elkaar in het ziekenhuis kwamen en de andere oma weer een baan kreeg, hebben wij besloten onze zoon 3 dagen naar het KDV te brengen en dat was de beste beslissing ooit, hij geniet er van.

Nu na de tweede blijft alles zoals het is. Ik blijf 3 dagen werken en de tweede gaat straks samen met de oudste 3 dagen naar het KDV.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan