hoeveel graden

Geen idee, men zegt dat je temperatuur hoog blijft.
Ik heb hetzelfde ben nu 3 dagen overtijd met temperatuur van 37,3, heb 2 dagen geleden negatief getest. Heb nu elke morgen hele erge rugpijn in mijn onderrug, dus verwacht mijn ongesteldheid, maar die pijn verdwijnt na een paar uur.
Had vanochtend ook erge steken in mijn onderbuik. Maar nog geen rose stipje te bekennen met tampontest.
Niet te geloven, ik herken mezelf niet. Ben zo nuchter en hoewel ik besef dat het niet zo is, blijf ik me vasthouden aan de hoop dat heeeel misschien dan toch, .......
Pfff dit houd ik niet lang vol.
Sterkte

Hoi daar!
Hier is het ook spannend. Ik had vorige week mijn NOD al verwacht, maar ik heb nog geen regelmatige cycles, dus ik weet het ook nog niet zo goed. Ik zit nu op dag 28 en gisteravond voelde ik wat krampen, maar niks te zien. Vanmorgen werd ik wakker en dacht: Ja hoor het is raak, de rode vlag kan uit! Toch weer in slaap gevallen en toen ik echt op stond was er nog steeds niets te zien. Ik hou het bijna niet meer van de spanning, maar we hebben afgesproken pas maandag te gaan testen als er nog steeds niks is! Nog even geduld aub....
Sterkte en we houden elkaar op de hoogte toch?

Groetjes Kiki

Hoi Lady,

je temp blijft inderdaad hoog als je zwanger bent. Maar hij daalt pas bij je menstruatie (dus eigenlijk heb je niets aan dit antwoord): even afwachten dus.

Spannend hoor, heel veel succes!

Terug
Bovenaan