Hahaha, nee hoor je bent zeker niet de enige ?
Ik heb t toen telkens een beetje uitgebreid. Mijn zoontje gaf heel duidelijk aan als hij nog niet genoeg had gehad haha! Maar kon en kan wel moeilijk zeggen als hij vol zit, dus altijd n beetje op gevoel gedaan. Hij zat met 3 maanden ook nog maar op 4 flesvoedingen ( de late is er toen af gegaan), 4x 210. Alleen toen ik fruit en groente ging geven, kreeg hij 210,180,180,210.
Met 4 maanden ook al af en toe aardappel/rijst/pasta erbij gedaan. En bij 4,5 maand altijd.
Met de 5,5 maand gestart met brood en met 6 maanden naar 3 flesvoedingen en vlees en vis bij zijn warm eten.Hij at toen ook al zo goed brood, dat ik 3x 180 ben gaan geven (fles van 15.00 uur eraf). Toen hij op 1 hele boterham zat, heb ik de fles bij de boterham verminderd naar 120. Hij kreeg er ook thee bij te drinken. Rond de 6,5 maand, kreeg hij sochtends na de fles ook n boterham, of maakte ik van de opvolgmelk n bord pap.
Met de 8 maanden at hij tussen de middag 1,5 boterham en hoefde hij zijn fles niet meer, sindsdien nog maar 2 flessen en die heeft hij nu nog! Geef hem wel rond 15.00/15.30uur n tussendoortje: fruit/soepstengel/rijstwafel/smoothie en tussendoor ook water en af en toe roosvicee.
Ik geloof dat dit t ongeveer was hahaha!