Hoeveel groei(d)en jullie borsten en gaat dat de hele zwangerschap door?

Hoi,

even een vraagje: ik ben nu 15 weken zwanger en mijn borsten zijn nu al 2 cups gegroeid naar een D. Hoe is dat bij jullie: houdt dat op een gegeven moment op of moet ik er rekening mee houden dat ze nog wel even doorgroeien?
Ik heb er best veel last van, ze zijn erg pijnlijk en 's nachts in bed liggen is ook niet zo fijn, omdat ze zo zwaar hangen en dat ook weer pijn gaat doen...
Is daar ook iets tegen te doen?

Hoi Rozemarijke,

Wat een gedoe met die borsten he haha...die van mij zijn ook flink gegroeid maar er zit nu wel een rem op merk ik. Ik heb geen idee tot wanneer die groei blijft doorgaan eerlijk gezegt. Ben benieuwd hoe het bij anderen is. Ik ben nu 10 weken, van mij mogen ze echt stoppen met groeien maar dat is volgens mij al het geval.

Ik hoop voor jou dat het ook stopt.

Groetjes Petra

Hoi Meiden,

Ik ben nu 8 weken zwanger en ook bij mij zijn ze flink zwaar geworden.
Ik had een cup D/E en denk dat ik nu richting de F ga.
Ik heb bij 5 weken al een meegroei BH moeten kopen.
En van mij hoeft het echt niet nog meer te groeien!

Liefs
Anita

Hallo allemaal,

Ik ben nu 37 weken zwanger en mijn borsten zijn van een C naar een F gegaan... De laatste 1,5 maand zijn ze niet meer gegroeid. Bij het geven van borstvoeding krijg je stuwingen en schijnen ze dus (tijdelijk) weer wat groter te worden... Daarna komt het allemaal wel weer goed, ben wel benieuwd hoe ze er uit komen zien....

Ik heb ceasartherapie gekregen omdat ik een andere houding aan ging nemen doordat mijn borsten zo zwaar werden en ik daardoor rugklachten kreeg. Die hebben wel geholpen...

Good luck!

Liefs,
Miepzzz

Haihai,

allereerst: gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat alles goed gaat.

Tijdens mijn zwangerschap groeiden mn borsten van A naar B. Niet zo giga dus. En de eerste 20 weken gebeurde er eigenlijk nix mee. Nu (ben 6 weken geleden bevallen) is het een C-cup schat ik zo. Geef BV en heb een voedingsBH die niet in cups doet maar in S, M, L enzo...

Enne...als je last hebt van stuwing (paar dagen na bevalling, ook als je FV gaat geven) zijn ze iets groter, maar vooral kneiterhard...

Als ze erg hard groeien is een meegroeiBH misschien handig. IK heb gewoon de laatste 20 weken gewoon 2 BH's van een cupmaat groter gekocht, dat voldeed. Nu aan de voedingsBH's uiteraard...

Fijne zwangerschap!

Ukkie26, mama van Lise (02-04-08)

Terug
Bovenaan