hoeveel groente/fruit?

Ivo is bijna 16 weken en ik vroeg mij af hoeveel groente/fruit jullie geven.
Eind vorige week met groenten begonnen, de eerste keer 2 eetlepels de 2e keer ook. Gisteren driekwart! Daarna was het brullen omdat ie meer niet kreeg! Vond het wel genoeg zo.
Hij heeft nergens last van gehad verder.
Zal ik hem morgen als hij wil een heel potje geven?
Volgende week begin ik met fruit (als het goed blijft gaan).
Verder krijgt hij 4 flessen van 180cc+6 en in de eerste rijstebloem. Niet echt veel dus.
Hoe doen jullie dat?

Ethan kreeg eerst gewoon bv en ipv de andere borst als "toetje" kreeg hij fruit en nu heb ik het om gedraaid 1/4 tot 1/3 fruit en verder borstvoeding.. en dit krijgt hij rond 12 uur ligt er aan wanneer hij zich meld

dinsdag is hij 4maand en dan ga ik beginnen met volledig fruit maaltijd

Fedde begint met 2x borstvoeding dan 3 tot 4 flessen van 180 cc waarvan de laatste met twee schepjes rijstebloem. Maar de flessen gaan niet altijd leeg. En sinds twee dagen terug krijgt hij wat hapjes groente.
Fedde geeft zelf vrij duidelijk aan als hij niet meer wil drinken of genoeg hapjes heeft gehad. Dan gast hij ermee spelen wordt een kliederboel. En als ik dan verder probeer geeft hij duidelijk aan dat hij boeg meer wil!

Hola ik geef net zo als Kelly.
Om 11-12 uur portje fruit (alles)
en om 17:00 uur potje groenten (alles) Hij krigt fles van 200-6melk -2 bambix.
fles 4 per dag soms 3.
Maar ik heb begonnen met fruit een week,daarna groenten een week.en als jou kindje al gewent is kan jij alle twee gebruiken per dag.is gewoon een tip hoor! jou kindje geeft toe of hij lekker vind of niet,of dat te zwaar is of niet.
Succes!

Terug
Bovenaan