Hoeveel harde buiken hebben jullie per dag?

De titel zegt het al. Ik ben benieuwd naar hoeveel harde buiken jullie per dag hebben. en dan ook hoeveel weken je bent.
Ik ben 18 weken en zo'n 3 keer per dag harde buik.
Ik moest urine inleveren om te testen op blaasontsteking maar heb verder nergens last van. Is 3 harde buiken per dag dan uitzonderlijk of teveel?

 
Nou ik had het ook al met 18 weken hoor. Wel zeker drie keer. Als het daar bij blijft is het prima hoor.
Als je er meerdere per uur krijgt zou ik me pas zorgen maken!
 
Hoi hoi,

Ik ben nu 32 weken, en heb zeker wel 15 tot 20 harde buiken per dag. Sommige doen ook echt pijn. Ik word wel extra in de gaten gehouden door de vk op dit moment. Harde buiken die pijn doen, kunnen premature weeën zijn, en die kunnen weer ontsluiting veroorzaken. Das niet fijn met 32 weken! Dus over 3 hoef je je echt geen zorgen te maken hoor. Maar als je dat wel doet, of ze doen zeer, bel je gewoon de vk. Beter een keertje teveel bellen, dan dat je onnodig ongerust bent!

Succes ermee!
 
Wisselt bij mij heel erg soms 1x per dag maar vandaag veel meer. Misschien wel 20x of meer.Ligt er ook aan hoeveel ik gedaan heb die dag. Ik ben nu 20+4.Heb vanochtend alle zomerkleren de zolder op gesjouwd en alle winterkleren naar beneden en vanmiddag gewoon gewerkt dus misschien veel te veel gedaan? Nu lekker bank hangen en nergens meer last van
 
he meis, harde buiken hoort erbij 3 is normaal, ik heb ze zelden gehad alleen als ik em druk maakte ,

nu heb ik ze zowat heel de dag door en buik staat echt zowat continu gespannen en ze doen vaak pijn, maja ben ook 39 weken dus mag het wel of het heel de dag mag weet ik niet

anders als je zorgen maakt vraag je het ff aan je evrloskundige/gynocoloog

s6 ermee meis en hou je taai

liefs
 
3 per dag is niet erg, probeer rustiger aan te doen, dat helpt vaak wel. Inderdaad pas zorgen maken als ze meerdere keren per uur komen of echt pijnlijk worden. En als je bang bent ergens voor toch je vk bellen, daar zijn ze voor :)

Ik heb er momenteel toch wel aardig wat, verschilt wel per dag hoor en gelukkig zijn ze ook niet allemaal even heftig en pijnlijk. Soms heb ik elk uur een harde buik, soms 3 in een uur en dan uren niets en afgelopen zondag 5 heftige in anderhalf uur. Maar goed ik mag nu helemaal niets meer doen dus misschien wordt het (hopelijk) wel weer minder.

Succes en bij twijfel gewoon je vk bellen!

Liefs
 
kan me goed herrineren dat ik dat ook had rond die tijd. je lichaam heeft veel te voorduren, ook al heb je dat zelf mischien niet in de gaten. je lichaam is constant bezig.

als je het niet vertrouwd gewoon bellen naar je vk.
een warme kruik, of een warm bad/douche doet wonderen. laat je maar lekker verwennen door je patner. helpt altijd zeg ik maar.

succes
 
Terug
Bovenaan