Hoeveel harde buiken op 1 dag?

Vraagje, hebben jullie ook al zoveel harde buiken op 1 dag? Gaat sinds een paar dagen bij mij echt de hele dag door en bij sommige ben ik echt beroerd (raar in mijn hoofd, wat benauwd gevoel...). Buik doet geen pijn ofzo, maar is heel hard en je ziet de baby gewoon liggen..

Ben benieuwd of jullie hier ook al last van hebben, heb t ook 's nachts...zal t morgen even met de gyn overleggen en ben benieuwd of CTG er iets van kan maken..

Hi Yosha,

ik kan er niet over meepraten.. Ik heb er misschien 2 in de week, maar dan kan ik ze direct relateren aan iets wat ik gedaan heb.

In tegenstelling tot de harde buiken die ontbreken, heb ik 's nachts weeen. Inmiddels neemt dat ook al iets af en is dat ook niet meer iedere nacht.

Harde buiken kunnen geen kwaad, tenzij ze pijn gaan doen..

Ik heb er dagelijks een stuk of 6. Soms al als ik van de bank af wil komen om naar bijv toilet te lopen. Ze doen geen zeer maar vervelend zijn ze wel degelijk.
Lijkt soms ook of er dagelijks 1 of meer bij komen maar ja mag dinsdag weer op controle bij de VK.

Ga dan ook voorleggen van mijn tintelende armen en benen. Benen kan ik misschien nog wel bedenken dat mijn rug de bloedsomloop afklemt maar mijn armen beginnen van net onder mijn oksel te tintelen tot net na mijn elleboog. Arm is dan ook pijnlijk en vermoeid.

ik heb heel veel harde buiken op een dag. als ik opsta van de bank, als ik wandel. maar ook gewoon als ik rustig zit. soms als ik echt teveel heb gedaan doen ze me zeer en straalt het uit naar mijn rug.
weet niet of dit allemaal kwaad kan, maar zolang ik geen ontsluiting heb zal het wel goed zijn. t wordt in de gaten gehouden.

Ik heb er de ene dag veel, als ik teveel doe of gedaan heb en dan weer weinig of geen. Ach ja, gisteren nog volop staan schilderen en helpen met klussen, dus ik kon de klok gelijk zetten dat het 'savonds feest zou zijn. mijn hoofd wil alles afhebben, maar mijn lichaam protesteerd logischterwijs... Nog 1 week en dan is het huis klaar, dan ben ik 38 weken dus dan kan ik die laatste 2 met de beben omhoog.

Ja, ook veel. Afgelopen week was het iets minder, maar daarvoor ging het de hele dag aan een stuk door. En dan gaan ze bij mij op een gegeven moment ook pijn doen, zoveel zijn het er. Zoals ik al zei, de laatste week is het wat afgenomen gelukkig, al heb ik er nog steeds een heleboel op een dag.
Heb het vorige week ook besproken bij de verloskundige, die zei dat het geen probleem was. Bij de eerste heb ik namelijk echt nooit harde buiken gehad, en nu dus de hele tijd. Schijnt bij tweede of meer dan ook vaker voor te komen...

Hoi.

Ik heb ook steeds vaker harde buiken.
Ook als ik niks bijzonders doe.
Het aantal neemt toe en ze worden ook pijnlijker.
Het zit bij mij nog steeds heel hoog, waardoor ik soms echt wat benauwd ben...

Sterkte nog! Wanneer ben je uitgerekend?

Terug
Bovenaan