Hoeveel hcg (tweeling?)

<p>Hallo allemaal ,</p><p>Ik was eigenlijk op zoek naar mensen die zwanger zijn van een tweeling :)</p><p>Ik heb op mijn ovutesten rond 23/24 nov het meest duidelijke streepje gehad al had ik dat een paar dagen ervoor eigenlijk ook een dag. Ook is mijn hartslag na 20 nov flink omhoog geschoten wat ik de keren daarvoor ook had na eisprong. </p><p>NOD zou dus uitgaande van ovutest 8/9 dec, vandaag of morgen, zijn. Op basis van hartslag afgelopen woensdag, maar ja volgens mij is dat niet heel betrouwbaar.. </p><p>Ik heb afgelopen woensdag positief getest, dit was dus 4 dagen voor NOD. Gisteren weer getest. Het voelt nl nog zo onwerkelijk!!!!</p><p>Nu vroeg ik me af hoe positief jullie test is een dag voor NOD (dit toch maar even aanhoudend). Ik vind nl dat mijne echt wel heel positief is.. Tweeling zit wel in de familie, hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Ik ben sowieso megaaaaa happy of het er nou 1 of 2 is hihi maar het is eigenlijk puur nieuwsgierigheid.</p><p>Ik zal even een foto van mijn test van gisteren uploaden.. </p><p>Vind het overigens wel nog zooo spannend vooral omdat dus eigenlijk dit weekend pas NOD is. </p>

Gissen blijft het sowieso tot aan je (termijn) echo haha. Maar ik snap je twijfel. Ik had zo’n duidelijke streep ook 10dpo. En t is er echt maar eentje. Dus alles kan!

Hihi ja klopt. Het is eigenlijk best wel gek hè dat sommige mensen zo vroeg positief testen, sommige eerst heel dun streepje, anderen meteen heel duidelijk en dat sommige pas 2 weken overtijd positief testen.. 
Maar goed, net wat ik zeg, het maakt mij ook eigenlijk helemaal niet uit! :) 

Ik testte ook positief 2 dagen voor NOD. Deze was ook knal positief! Ik ben inmiddels 28 weken zwanger van 1 kindje, dus het zegt niks over eventueel een tweeling. In ieder geval gefeliciteerd! Super spannend!

Weet niet of je dat aan de streep kunt zien hoor. Mijn streep was net zo. Geen idee wanneer ik getest heb. Nod was niet te berekenen ? heb 22 okt tm 1 nov bloed verloren ivm een miskraam en 17 nov net zon positieve test in handen als die van jou 

Hi,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik testte al 6 dagen voor NOD positief, wel een zeer licht streepje ? en op de dag van nod zelf was mij test zelfs donkerder dan die van jou, maar toch maar één kindje :) Dat is natuurkijk bij iedereen anders. Ik gebruikte wel extra gevoelige testen vanaf 10 of 15 miu/ml.
Spannend de eerste echo afwachten ??? 

Terug
Bovenaan