<p>Hallo allemaal ,</p><p>Ik was eigenlijk op zoek naar mensen die zwanger zijn van een tweeling </p><p>Ik heb op mijn ovutesten rond 23/24 nov het meest duidelijke streepje gehad al had ik dat een paar dagen ervoor eigenlijk ook een dag. Ook is mijn hartslag na 20 nov flink omhoog geschoten wat ik de keren daarvoor ook had na eisprong. </p><p>NOD zou dus uitgaande van ovutest 8/9 dec, vandaag of morgen, zijn. Op basis van hartslag afgelopen woensdag, maar ja volgens mij is dat niet heel betrouwbaar.. </p><p>Ik heb afgelopen woensdag positief getest, dit was dus 4 dagen voor NOD. Gisteren weer getest. Het voelt nl nog zo onwerkelijk!!!!</p><p>Nu vroeg ik me af hoe positief jullie test is een dag voor NOD (dit toch maar even aanhoudend). Ik vind nl dat mijne echt wel heel positief is.. Tweeling zit wel in de familie, hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Ik ben sowieso megaaaaa happy of het er nou 1 of 2 is hihi maar het is eigenlijk puur nieuwsgierigheid.</p><p>Ik zal even een foto van mijn test van gisteren uploaden.. </p><p>Vind het overigens wel nog zooo spannend vooral omdat dus eigenlijk dit weekend pas NOD is. </p>