hoeveel heid voeding

hallo mijn zoontje is nu 7 weken geweest en drinkt ongeveer 140 cc. consultatieburo zeg dat ik nog even moet wachten met meer te geven maar hij blijft toch honger hebben. heeft iemand hier ervaring mee en hoeveel geven jullie aan een baby van 7 weken?
 
Het gaat ook naar het gewicht van je baby.
Mijn zoon woog toen bijna 6 kilo en kreeg ook 6 keer 140 en ben toen per week 5 cc op gaan hogen. tot er niet meer op te hogen viel nu krijgt hij voeding voor hongerige baby's maar merk weining verschil eerlijk gezegd.
groeten
 
Hallo,
Misschien is de voeding voor hongerige bay's wat. Deze is meer verzadigend ( wat bij mijn dichter heeft geholpen).
Verder kun je het best naar je gevoel luisteren. Dus als jij denkt dat je zoontje meer nodig heeft moet het zeker geven. Bij mij zeiden ze naar 10 dagen dat ik voorlopig de voeding niet meer moch verhogen. Ik dat netje gedaan en toen ik naar 4 weken bij het consultatie bureau kwam vroegen ze mij waarom ik het kind niet meer te eten gaf want het kreeg veel te weinig.
Zo zie je maar een organisatie verschillende tips.

Moedergevoel laat je namelijk nooit in de steek


Veel sucses
GrAnke
 
voeding voor hongerige baby's!!!!
Er zitten geen extra callorieen in maar geeft enn meer voldaan gevoel zoals Anke ook al zegt. Ik was er erg blij mee en anders mijn dochtertje wel.
 
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. We hebben een zoontje van nu bijna 9 weken en de eerste keer dat ik naar het cb ging hebben we het gehad over voeding. Hij was toen 6 weken en kwam 7 keer voor 110cc. Daar zeiden ze dat het goed was en gewoon doorgaan zoals we deden. Een week later ging mijn vriend zelf naar het inloopspreekuur vanwege borrelent buikje bij voeding en winden laten en toen zeiden ze dat hij allang 150cc mocht hebben. Nu zijn we weer twee weken verder en hij heeft zijn eerste prik gehad, weegt 4850 gr en mag nu ineens 180cc per fles hebben, raar en wat een beetje jammer is, is dat hij nog steeds 6 x komt per dag.
 
Hallo,
Moedeloos om van te worden soms he? Als je niet overtuigd bent wat er aan de hand is met je baby! Onze dochter Pascalle is nu bijna 13 weken, ik heb haar 2 weken op nutrilon forte gehad omdat ik dacht dat zij honger had, echter kreeg zij hier zoveel last van darmkrampjes van, dat ik weer ben overgestapt op nutrilon 1. Ik heb inmiddels gemerkt en ervaren dat regelmaat en voldoende rust heel veel kunnen schelen. Als ze te vermoied is kan ze de slaap niet vatten en of ze wil er niet aan toe geven. Inbakeren is dan de volgende optie, uiteindelijk geeft ze zich hieraan over en krijgt ze meer rust, wat haar veel tevredener maakt.
 
Terug
Bovenaan