Hoeveel kan een mens aan???

hoi, ik heet geen jaimie, maar dat is de naam van mijn dochtertje die in 2003 is overleden (7 weken na haar geboorte-heel plotseling.)
Daarna een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, daarna een kindje met 19 weken in de buik overleden, mei 2005 een gezonde zoon (heb ook een dochter van 11 en een zoon van 7) en 17 december 2007 een miskraam met 10 weken.Nu ben ik weer zwanger....waar ik ontzettend blij mee ben, maar ook deze zwangerschap dreigt de verkeerde kant op te gaan.Heb nl. last van lichtroze afscheiding en begin ook aardige krampen te krijgen.
Morgen maak ik een afspraak met de vk.Dan zal ik wel meer horen.Ik zelf heb eigenlijk de hoop wel opgegeven hoor.Dit was voor mij ook de grens.Hier houd het dan ook echt op.Hoe graag ik nog een gezond kindje zou willen, ik trek het echt niet meer.
Ik zou zo graag willen dat ik goed nieuws zou krijgen morgen, maar door mijn ervaringen in het verleden, zie ik het echt heel somber in.

Ik moest dit even kwijt....

Hey hoi,
Jeetje, ik kan me niet voorstellen hoeveel verdriet jij moet hebben gehad de afgelopen jaren. Wat knap dat je ondanks alles toch de kracht hebt gevonden door te gaan voor nog een kindje, maar ja, als de wens zo groot is, dan heb je er veel voor over he?
Tja, vrouwen en hun gevoel, vaak kun je daar wel op vertrouwen, maar gezien je eerdere ervaringen kan ik me ook voorstellen dat je zowieso niet zo lekker zwanger bent en dat je je veel zorgen maakt. Afscheiding wil niet altijd zeggen dat het mis gaat en krampen ook niet. Naar de VK gaan lijkt me dan ook het verstandigst om te doen. Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop op goed bericht voor jou. Laat je t even weten?
Enne, van je afschrijven en je ervaringen delen   altijd, kijk maar naar hoeveel meiden dat hier doen, je bent van harte welkom!
Groetjes, Karin

Hoi "Jaimie",

Jeetje wat vreselijk wat jullie hebben meegemaakt zeg.... Hopelijk voor jou is alles goed afgelopen en is het geen miskraam....
Hoe dan ook: sterkte!

Groetjes, Janneke

hoi dames,

helaas het is toch fout gegaan.Heb eergisteren een miskraam gehad.Was nog spannend, omdat de verloskundige het teveel weefsel vond.( zogenaamde mola zwangerschap)Dus echt een hele slechte nacht gehad.Met de ergste gedachten....
Maar gelukkig bleek vandaag bij de gyneacoloog dat mijn baarmoeder mooi schoon is en dat het weefsel er ook goed uitzag.
Dus dat was dan weer een hele opluchting.
Nu ga ik genieten van mijn kanjers hier thuis en zie ik wel wat de toekomst mij brengt.

bedankt voor jullie lieve reakties.
groetjes

Terug
Bovenaan