hoeveel kans op een positieve test?

A

Anoniem

Guest
Sorry heb ff advies nodig meiden!

zaterdag 4maart is mijn NOD! Nu heb ik vanaf zondag al vreselijk last van buikpijn! echt alsof ik zwaar ongi ben! en nu heb ik sinds gister af en toe wat oud(bruin)bloed bij het afvegen (ahum) Ik dacht vandaag dat ik ook echt ongi ging worden,  maar nee hoor!
als ik de ervaringen van  andere zo lees dan zou er dus echt een goeie kans in zitten dat ik zwanger zou zijn!

Nu kan ik niet wachten tot zaterdag met testen en wil ik het morgen ochtend doen maar ben ook een btje bang voor een negatieve uitslag?

wie kan mij een btje helpen?!

een erg nerveuze Jazzie

Hoi Jazzie,

Ik ken het gevoel precies. Ik heb dit ook heel erg gehad en nog wel een beetje maar het is zo zonde van al die testen. Ik heb er ook al zoveel verspilt en zit pas in ronde 3 en jij??? Als ik jou was zou ik pas maandag gaan testen. Ik weet niet of je een regelmatige cyclus hebt?? Anders kun je wel zaterdag testen. Heel veel succes in ieder geval en laat even weten als de test positief is. IK heb mijn NOD 9 maart dus is ook weer even afwachten altijd weer spannend.

Veel liefs Suus 1980

Hoi Jazzie,

ik ben het eens met Suus.

Ik zit in hetzelfde schuitje als u. Mijn NOD is 08/03 en kon het ook niet laten om te testen daarnet. (1 week te vroeg dus!!!!) Wat denk je... NEGATIEF natuurlijk.

Ben nog wel zeer hoopvol maar ga de raad van Suus volgen en pas op 10/03 terug testen als het zo ver komt.

Veel succes hé meid! En je bent niet alleen hoor.....

Kaat x

halo mijn nod is ook zaaterdag maar ik test pas maandag he anders kan het zo teleursteling zijn he wel spanend groetjes jolanda

Terug
Bovenaan