hoeveel kans?

A

Anoniem

Guest

Hoi Hoi

Ik had even een vraagje.

Namelijk, ik heb 17 mei een miskraam ik was toen een dikke week overtijd, mijn cyclus is gemiddeld rond de 33 a 34 dagen.. nu moet ik dus deze week ongesteld worden.. maar dan is altijd maar de vraag of mn cyclus weer gewoon normaal is net als voor mijn miskraam? zoja.. mijn man en ik hebben vanaf maandag 28 mei tot en met eergister om de dag gesext,

HOEVEEL kans zou er zijn dat ik zwanger ben?

Grtjs Chantal     mama van Zoë!!

hoi hoi

sorry hoor maar dat vind ik niet gezond je lichaam moet eerst rusten en alles,
en ik kan het weten heb zelf een miskraam gehad bij bijna 12weken en het heeft echt de tijd nodig vind ik om het een plaatsje te kunnen geven maar ja ieder zn eigen keus al vind ik jullie keus echt niet tof maar goed

groetjes

Hoi

Ik vind dit niet echt een antwoord op mijn gestelde vraag maar goed..

Als je alleen zo antwoord om je mening over jou persoonlijke situatie te vertellen heb ik liever dat je dat lekker bij een ander doet.. zoals je zelf al zegt.. ieder zn eigen mening, en je kunt niet bij elkaar in het lichaam of het gevoel kijken..

dus als andere mensen wel een serieus antwoord hebben voor me.. dankje wel!

Grtjs Chantal!

He Chantal,

Kan helaas geen antwoord geven op je vraag. Een zwangerschap is afhankelijk van zoveel factoren. Ze zeggen wel dat je na een mk extra vruchtbaar bent, maar heb het helaas zelf niet mogen ervaren. Heb  2x een  mk gehad, de eerste keer is spontaan alles eruit gekomen en precies 28 dagen later was ik weer ongesteld. Maar ik ken ook meiden waarbij het langer duurde. Mijn 2e mk is mbv een curettage weggehaald omdat het niet vanzelf kwam. Dat is nu 5,5 week geleden en ik ben met 4,5 week ongi geworden.

Om even te reageren op de vorige reactie: iedereen verwerkt een mk anders, de een heeft er veel tijd voor nodig, de ander wil meteen weer zwanger worden. Het is erg persoonlijk, dus oordelen over andermans keuze vind ik niet rechtvaardig. Wij zijn er ook meteen weer voor gegaan, en na 3mnd was ik weer zwanger, ook nu na mijn 2e mk willen we het liefst zo snel mogelijk weer zwanger worden, de kinderwens blijft immers en wordt alleen maar sterker. En natuurlijk vergeet je daardoor je mk niet, dat draag je toch je hele leven bij je. Zoiets vergeet je nooit.
Kortom: als jullie er zelf aan toe zijn, moet je er gewoon voor gaan!

De kans is dus zeker aanwezig dat je alweer zwanger bent, maar het kan dus ook dat je lichaam meer moeite heeft met op gang komen.
Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent.

groetjes,
Dion

Hou Dion

Bedankt voor je reactie... ik weet het wel.. al die hormonen.. iedereen reageert anders op een miskraam... en ja als die kinderwens er nu eenmaal zo heftig in zit blijf je er toch inderdaad voor gaan.. ik kan alleen maar afwachten.. en ja afleiding heb ik natuurlijk al van mn dochtertje, dus dat is voor ons ook al weer heel anders! heb voor haar ook al een miskraam gehad en dat viel toen veel zwaarder omdat je dan helemaal geen afleiding hebt.. nou ik laat het weten als ik meer weet! jij ook succes!

Grtjs Chantal!

hoi hoi

ik kan je ook niet echt een antwoord geven

maar patricialut waar heb je het over zeg
als je een miskraam hebt gehad is het makkelijker te verwerken dan als je een kind van 30 weken verliest...

en als je een miskraam hebt gehad is het   mischien maar beter want je weet dan ook dat het kindje niet goed was geweest
en ze heeft al een kind dus zij weet als geen ander wat een kindje inhoud en wat het dan is om te verliezen

mischien moet je eens wat harder voor jezelf worden dan kun je het mischien wel aan

Twee weken geleden was er al zo'n heen-en-weer gezeur hier op het forum. Laat iedereen toch in z'n waarde wat gevoel betreft. Iedereen verwerkt een MK anders. Heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt, maar het lijkt me verschrikkelijk. Kan me dan ook voorstellen dat je zo snel mogelijk weer zwanger wilt zijn, want je hebt dat gevoel van 'ik krijg een baby' immers al gehad.

Pink

hoi hoi

wou toch nog ff reageren sorry dat ik zon bot antwoord gaf en klopt iedereen heeft er een andere verwerking bij klopt helemaal nogmaals sorry

Terug
Bovenaan