hoeveel kilo aangekomen???

hoi meiden, ik kom net van de vk.. moest op de weegschaal.. schrik!
ik ben nu precies 20 weken en 5 kilo aangekomen.
volgens de vk is dat heel netjes.
vanavond hebben wij de 20 weken echo.. erg spannend.
hoeveel zijn jullie aangekomen??
groetjes daan

Hoi, hoi,

Ik ben nu ongeveer 19 weken en ik ben 2 kilo aangekomen. Wel zag je al heel snel dat ik zwanger was. Maar aan de kilo's kan je niet echt iets merken dat ik zwanger ben. Volgens mij is dit echt heel verschillend.
Groetjes Isanie!

Hoi,

ik ben ruim 19 weken en al 6 kilo aangekomen. Baal er wel van, maar ik merk gewoon dat ik veel meer honger heb en echt vaker dan normaal wat moet eten (tenminste zo voelt het).

Groetjes Gouk

ik heb geen idee...
Tijdens mijn eerste bezoek aan de vk vroeg ze wat ik woog voor de zwangerschap en dat wist ik niet, wij hebben nl geen weegschaal in huis. Ik gokte maar wat, maar toen ik op de weegschaal ging staan was mijn gewicht na 12 weken zwangerschap onder mijn geschatte gewicht van vóór de zwangerschap. Ik weet het dus niet. Maar maak je er vooral niet druk om. Sommige mensen komen veel aan en zijn het zo weer kwijt, anderen komen weinig aan en zij moeten veel moeite doen om de kilo's later kwijt te raken.
Ik zie het vanzelf...

Zit nu op 18,5 week en 1 kilo in de plus.
De eerste weken ben ik afgevallen omdat ik niks lekker vond. Was niet eens misselijk maar at zeg maar net genoeg om niet misselijk te worden van de lege maag. Daarna wel weer wat aangekomen dus en nu 1 kilo boven mijn startgewicht.

(bij de oudste viel ik ook eerst af en eindigde 10 kilo boven mijn startgewicht, viel er na de bevalling 28 af doordat ik ziek was en lang bleef, bij de jongste kwam ik vanaf dag 1 aan en kwamen er in totaal 18 aan die er een stuk minder makkelijk afgingen)

groetjes,
Marije

Hoi hoi

Ik ben inmiddels ook 6 kilo aangekomen.
Eet veel meer brood overdag. Het snoepen valt reuze mee.
De eerste 2 maanden wel veel gesnoept.
's Avonds eet ik minder dan normaal, heb geen trek in warm.

Groetjes,

Conny   19+4

he,
ik ben nu zo een 2 kilo aangekomen.
het schommeld bij mij nogal, de ene dag een kilo meer de ander een kilo minder...
vanmorgen was er maar weer 1 kilo totaal bij.
eergister weer 2 dus ik neem maar aan dat het 2 kilo is.
ik maak me er niet zo druk om, ik zie het wel hoeveel het wordt.
hopenlijk gaat het er weer een beetje af!

Groetjes Ilse

Terug
Bovenaan