Hoeveel kilo?

Hoi dames,

Ik weet wel dat aankomen in de zwangerschap bij iedereen anders gaat, maar heeft iemand enig idee wat gemiddeld is bij 25 weken?
Ik ben nu 5 kg aangekomen (met een normaal gewicht voor de zwangerschap).
Zucht.... ik moet me er ook niet druk over maken....

 
Hoi Lieke,

Ik kwam in het begin van mijn zwangerschap heel weinig aan en was met 25 weken nog maar vier kilo zwaarder. Ik ben nu 39 weken en 6 dagen zwanger en 18 kilo aangekomen. Aan het eind gaat het echt hard. Ik hou veel vocht vast waardoor de kilo's er ook wel aankomen. Ik snoep en eet niet veel maar toch ben ik zoveel aangekomen. Ik had dit nooit verwacht, vooral omdat het in het begin zo weinig was. Er is gewoon niet veel van te zeggen. Ik hoef bij de verloskundige nooit op de weegschaal want zij zegt dat het niks uitmaakt hoeveel je aankomt als het maar goed gaat met je gezondheid en de baby.

Ik hoop maar dat er na de bevalling al heel wat kilo's kwijt zijn en dan maar flink gaan sporten om mijn lichaam weer normaal te krijgen.... zucht!

Succes verder.

Groetjes Saskia
 
Ik ben nu 26 weken en 10 kilo aangekomen. Eet ook normaal. Is mijn 2de zs. Bij de vorige ben ik ruim 20kg aangekomen.
Ik geniet er gewoon van en zie het straks na de bevalling wel weer!
 
Ik zit op 28 weken en ben nu zo'n 11 kg aangekomen. Was helaas al niet zo slank dus voel me wel een gewichtheffer... Gelukkig gaat alles goed (tot nu toe).
 
Ik zit op 4 kilo en ben 10 weken!!! Belachelijk!! En als ik het nou allemaal op zou eten!! Nee dus, eet niet meer en niet minder, ook niet snoepen!! Ben wel gestopt met roken, zou dat de boosdoener kunne zijn?
 
Terug
Bovenaan