hoeveel kinderen?

Hoeveel kinderen zouden jullie willen? Ik denk er wel eens overna. Hebben er nu 1tje van de ene kant genoeg. Fijn dat we haar alles kunnen geven maar van de andere kant is 1 maar alleen.. Wij weten het dus nog niet.

Harm is ons 2e kindje. Of 't hier bij blijft weet ik niet. Ik vind dat ik nu wel druk genoeg ben, maar mijn man wil er wel 1 bij.. We zien wel, we hoeven nog lang niet te beslissen!
Vond 't eerder erg prettig dat wij thuis met 3 kids waren, altijd wel iemand in voor een spelletje of iets.
Liefs

Saar is onze 2e dochter. Toen ik nog zwanger was was ik er van overtuigt dat dit ons laatste kind zou zijn. Maar nu begin ik toch te twijfelen, dus wie weet komt er over een jaar of 3 (als de beiden meiden ongeveer naar school gaan) toch nog een 3e. Zelf kom ik uit een gezin van 3 en dat was altijd wel heel leuk.

Dit is onze 1e dochter en zou wel graag in de toekomst een broertje of zusje voor haar willen, want alleen is ook maar alleen.
Maar nu eerst genieten van me kleine schat!

Shanna is ons eerste kindje. Ik weet nu al dat ik graag nog een tweede kindje zou willen. Mijn vriend is enigstkind thuis en als ik onze levens vergelijk (zelf de oudste van 3) dan heb ik toch het gevoel dat hij heel veel leuke dingen is misgelopen. Daarbij komt dat zijn ouders hem constant op zijn nek zitten omdat hij de enige is bij wie ze terecht kunnen.
Ik zou liever dus meer kindjes hebben en mijn vriend lijkt het gelukkig ook leuk :D Misschien over een jaar of twee proberen... Nu eerst ons meisie lekker verwennen en volop genieten.

Meila is mijn 2de kindje, ik heb ook nog een zoon van bijna 2 jaar. Ik heb dus beide smaken en vind het prima zo! Ik laat het bij 2 kids, een 3de daar moet ik echt niet aan denken. Begrijp me niet verkeerd het is super leuk maar 3 is voor mij iets teveel van het goede hahaha...

Terug
Bovenaan