hoeveel kleding in de kast?

girl-mom

New member
ik vroeg me af of ik wel genoeg setjes kleding voor de toekomste uk in de kast heb hangen. Het is de eerste dus heb geen idee hoeveel ik ongeveer nodig heb aan rompertjes en setjes kleding. wat hebben jullie?
 
Ik denk niet dat ik een goed voorbeeld ben. Ik denk dat ik namelijk wel 15 setjes in alleen maat 50/56 in de kast heb. Ida is nu 2,5 week oud en ze heeft wel alles al,een keer aangehad!!!!
Omdat dit voor ons de derde is en ik geen grote kindjes krijg wist ik dat deze kleine maat bij ons wel een tijdje nodig is.
Ik kan je wel vertellen dat je soms meerdere keren op een dag aan het verkleden bent. Ze spugen en poepen en ja dan wordt het omkleden en wassen.

Ik weet niet hoeveel anderen in de kast hebben hangen maar onze kleine meid heeft niks te klagen!!!

 
Ik zou zorgen dat je 5 setjes hebt klaar liggen. Als die kleine er is, stuur je gewoon de (schoon-) mama's naar de winkel voor nog wat extra's. Je baby kan namelijk beginnen in 44, maar ook in 56. En dan is het zo zonde als je een hele berg kleertjes hebt liggen, die ze nooit gepast hebben. Ik heb ook wel aardig wat kleertjes liggen, maar dat komt ook van onze eerste, van de tweeling van mijn zus en van de kleine van mijn vriendin, daardoor ligt de kast ook vol haha. Maar bij onze eerste had ik dus ook niet zo veel. Wij wisten ook het geslacht niet van te voren, dus toen onze zoon was geboren en hebben bij oma's naar de winkel gestuurd. Allebei dol gelukkig dat ze konden shoppen haha.
Liefs,
Mar
 
Mocht je te weinig hebben, kan je altijd even bijkopen! Ik zal nu niet overdreven veel inslaan. Straks kan je ook zien hoe bijv. maatje 50 zit, misschien past het kindje het nog maar net of misschien zit het nog ruim..............

Ik zal gewoon wachten....

Liefs
 
Wij hadden ongeveer 5 setjes unisex in kast liggen, allemaal maatje 56. Wij wisten ook niet wat het zou worden. Nu Pim er eenmaal is, heb ik de dozen met kleren van de andere jongens tevoorschijn kunnen halen en daar zaten nog ongeveer 6 setjes maat 56 in. Pim is wel een flinke boy, dus dit maatje zal hij wel niet zo lang meer passen. Ik zou als ik jou was 5 setjes klaarleggen. Na de geboorte krijg je ook vaak ook veel kleertjes en anders is het zo bijgekocht.
 
Ik heb misschien in totaal van kleinste maat 50/56 stuk of 8 pakjes liggen. Jake is dan niet een hele grote jongen en sommige pakjes van maat 50 vallen best groot.
 
Terug
Bovenaan