Hoeveel kommen jullie kindjes aan?

Hallo allemaal,

onze thom komt op het moment maar minimaal aan!
afgelopen week maar 50 gram! hij krijgt BV en KV. en ik maak me er toch wel een beetje zorgen over! waarschijnlijk om niks maar ja waar ben ik anders moeder voor he!

ik vroeg me af hoeveel jullie kindjes aankomen? en of jullie dan Kv of Bv geven. en hou oud ze zijn.

groetjes Anneke
en thom 7 weken oud

Laura was 2900 gram bij de geboorte, na 3 weken en 3 dagen was ze op bv 2920 gram. Bij 8 weken 4055 gram en bij 13 weken 5260 gram. Toen ze 6 weken was en al twee weken ieder uur kwam voor bv ben ik over gegaan op de fles. Sindsdien ging het bij ons beter. Laura rustiger, mama rustiger en iedereen tevreden. Al na de eerste fles had ik een ander kind. Eerst gaf ik nog een combi van afgekolfde melk en kv, maar in ongeveer 9 uur kolfde ik 1 voeding, dus daar ben ik toen ook maar mee gestopt.

Groetjes Ilona

Ik geef volledig borstvoeding (wat is KV?) en mij hebben ze verteld op het CB dat het gewicht dat kindjes aankomen erg kan en mag schommelen bij BV. Dat is verder ook geen probleem, zolang ze maar aan blijven komen, ook al is dat soms meer en soms minder.

Groetjes, Pietje

wesley was bij de geboorte 7 en een halve pond en nu bijna 5 weken
bijna 10 pond dus groeit goed
om de 3 uur fles 135 cc ben nu sinds vandaag aan het proberen om de 4 uur 165 cc gr marijke

Quinn was bij de geboorte 3320 gram en is nu 6350 gram. Dus per maand 1 kilo ongeveer aangekomen. Hij zit iets boven het gemiddelde, maar ook met de lengte dus dat zit wel goed.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan