Hoeveel kost de oppas?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Hoeveel betalen jullie de oppas?

Toen Mirne nog niet op de creche terecht kon zat ze 2 dagen per week een hele dag bij een thuisoppasmoeder voor 4 euro per uur.
Naast een weekend dag bij oma of een avondje bij tante 'snoetendoekje'   laat ik onze buurmeisjes (van 13 en 14) vaak oppassen (hun moeder is ook thuis dus in geval van nood kunnen ze haar om hulp vragen). Hun prijs is 2 euro per uur.

Het KDV kost 5,78 euro per uur/57,80 euro per dag.

Barbara mv Mirne (die net 1 is geworden, hoera!)

Hoi ,

Nikita gaat maandag en woensdag een halve dag en vrijdag een hele dag naar de opvang.
Daar betalen wij € 5,28 per uur voor.
Met de teruggaven van de belasting betalen wij € 61 ,- per maand.
Dinsdag zit ze heel de dag bij mijn moeder en donderdag een halve dag en dat compenseer ik dan door haar te helpen in het huishouden of een bloemetje.
Het hoeft voor haar niet , maar toch vinden wij dat we het wel moeten doen.

Groetjes Jessica

2 euro per uur??
Nou, volgens mij komen ze daar hier hun slaapkamer niet voor uit.
Ik heb het ook nog niet geprobeerd hoor, maar het klinkt als heeeel weinig.
Liefs Nelleke

Ik ga in september beginnen met een vaste oppas voor de vrijdag van
16.30-20.00, dan ga ik werken in de zaak .
Het is een kennis, een meisje van 18. Ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik haar moet geven. Ik dacht zelf 20 euro voor die 3.5 uur

Groetjes van Cissy

Poeh geen idee zeg.
Denk dat je ook wel moet kijken naar de leeftijd va de oppas misschien.
Zo dat wordt hier duur dan, mn moeder is net namelijk weer een jaar ouder geworden haha

Mike gaat naar een gastouder en ik betaal in totaal 4,77...daar gaat 3,50 naar de gastouder en de rest naar het gastouderbureau, in totaal betalen wij zelf 84 euro voor 60 uur in de maand.
Verder komt de dochter van de gastouder bij ons thuis als oppas als wij ff weg willen(heb geen familie hier wonen in het noorden)
Wij betalen aan haar 4,00 per uur, ze is 20.
Zo leuk...de laatste keer zou ze ook hier eten...ik vragen of ze dan chinees of pizza wilde ofzo...nee liever aardappels en groente en vlees hahahaah heeft ze gewoon gekookt voor mike en haarzelf!

liefs jen

Terug
Bovenaan