hoeveel melk

A

Anoniem

Guest
sorry de vraag is volgens mij al vaker gesteld maar kon t niet terug vinden
maar hoeveel melk krijgen jullie kindjes? hoeveel moeten ze binnen krijgen?

annique krijgt smorgens... 7.30   200cc halvolle melk
                                                                        12,30   150cc pap van opvolgmelk
                                                                         19.30    120cc halvolle melk

en tussendoor over de dag ongeveer 200cc a 300 cc sap

ze is 11 maanden

ik was wel ffies benieuwd wat de rest krijgt aan vocht en melk?

groetjes sandra

Wow, Isis krijgt echt veel minder! Nu is Isis nogal een spugertje (ja, nog steeds... ) dus als we haar meer vocht geven dan wat nu doen, komt het er achter elkaar weer uit.

Isis krijgt per dag:

's-ochtends beker pap 200 cc (met opvolgmelk)
tussen de middag bij de boterham beker opvolgmelk 165 cc
's-middags samen met een liga ca. 120 cc sap

En that's it! Ik was zelf toen de laatste fles er vanaf ging bang dat het niet genoeg was, maar volgens het cb is het echt voldoende omdat er ook veel vocht zit in fruit en groente. Ook krijgt ze een toetje en daar zit ook vocht in. Ik houd wel in de gaten of ze  elke dag goede  plasluiers heeft.

Ik heb een paar keer geprobeerd meer te geven, maar dan wordt het spugen echt flink erger, dus nu doen we het zo en dat gaat veel beter. We dikken trouwens ook al het drinken in met johannesbroodpitmeel.

Groetjes,
Myrna

Lorenzo krijgt nog
pap van 200ml groeimelk
en bij de boterham 165ml groeimelk(150ml+5schepjes)
en bij het avondeten een toetje kan van alleszijn yoghurt,vla,
of karnemelk enz...
tussendoor krijgt hij verdunde appelsap of diksap hoeveelheden
verschillen soms 100ml soms veel meer momenteel
drinkt hij wat meer hij heeft dan ook flinke plasluiers  

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ivar (10,5 maanden) krijgt 's ochtend 165 cc groeimelk (eventueel pap van gemaakt), 's middags ook 165 cc, 's avonds 100 cc water met 2 schepjes, die fles zijn we beetje mee bezig af te bouwen maar ik vind het nog zo gezellig en thee ofzo vindt ie niet echt lekker ('s avonds niet). Verder toetje (bijna altijd yoghurt).
Af en toe laat ik hem al een beetje melk van mij proeven, en dat gaat ook zonder problemen naar binnen!

Groetjes Jenneke

Delano krijgt 's morgens een beker opvogmelk(150 water + 5 schepjes poeder).
Tussen de middag een beker halfvolle melk.
En na het avondeten soms nog een beetje warme halfvolle melk.
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan