hoeveel mensen bij je bavalling???

Hallo,

Je moet zelf weten hoeveel mensen je bij de bevalling wil hebben.
Maar je moet je zelf er wel veilig bij voelen en vertrouwd want anders
werkt het allemaal tegen met de bevalling.En het moet ook niet te druk zijn
want je moet je wel kunnen concenteren en de vk of gyn moet zijn/haar
werk wel goed kunen uitvoeren zonder dat er mensen in de weg zitten.
Ik ben met de bevalling alleen met mijn man geweest dat vond ik heel
fijn en veilig idee en de gyn en een verpleegster/kraamhulp.En dat is
al erg druk in zo'n verlos kamer moet ik zeggen maar ieder voor zich
vraag het anders eens aan je vk/gyn wat hij/zij er van vind.

Groetjes Belinda mama van Marissa 18-05-06

Ik heb mn moeder gevraagd of zij ook bij de bevalling aanwezig
wou zijn.
Dus dan dan lig ik te puffen en mn man aan mn zij.
mn moeder die ons kan steunen!
En de VK en kraamhulp....
Ik weet begod niet hoe het gaat verlopen, maar
dan hebben we genoeg steun aan elkaar...

groetjes
Hanna 36wk 5dg

Hallo,
Je moet je inderdaad wel prettig bij voelen want anders krijg je alleen maar stress.
Je moet zelf weten hoeveel mensen je wil maar ik zou buiten de vk en gyn niet meer dan 3 mensen vragen. Ik ben zelf namelijk verloskundige en ik had laatst een bevalling van iemand die haar ouders, schoonouders en man had meegvraagd (niet dat veel mensen dat doen), dan raak je zelf ook gestrest!  
Groetjes Caroline!  

hoi tamara

Bij de geboorte van mijn eerste kind is mijn zus erbij geweest maar niet alleen voor mij maar ook voor mijn vriend was dat een hele prettige ervaring en dat is ook heel belangrijk dat je partner er ook steun aan heeft die hoort er ten slotte ook bij en neem van mij aan dat de kerels hey ook zwaar hebben hoor haha

hoi hoi
bij de bevalling van mijn ena oudste waren mijn moeder,m,n schoonmoeder en m,n twee zussen,en natuurlijk mijn man,best een drukke bedoening dus.maar het was voor mij echt gezellig.ze willen er nu geen van allen meer bij zijn omdat de bevalling op zich erg zwaar was en onze zoon vast zat.
liefs il

Hallo,
Ik denk idd dat dat niiet zoveel uitmaakt maar dat je de VK enz. niiet in de weg moet lopen. Ik zelf heb alleen me vriend erbij gevraagd, voor de rest niemand.  Mij lijkt  dat niet zo`n fijn gevoel als der zoveel mensen om je heen zijn.
××× Yolanthèèè 25 weken en 6 dagen

bij mijn bevalling waren mijn vriend, zusje, vader & zijn vrouw en schoonmoeder aanwezig. plus kraamhulp en verloskundige natuurlijk...

dit was wel veel, maar voor mij helemaal niet te druk. ik was druk met luisteren naar verloskundige dus heb niet veel van hun mee gekregen. ze stonden niet in de weg en waren ook heel stil.. ik vond het wel prettig, maar dit is voor iedereen anders. moet er wel bij zeggen dat mijn bevalling een eitje was, als het heel moeizaam gaat kan ik mij voorstellen dat je alleen je man er bij wilt hebben...

liefs cis

Terug
Bovenaan