hoeveel mensen zwanger na gebruik tarwekiem

A

Anoniem

Guest
nu ben ik wel erg nieuwsgierig hoeveel mensen er na een maand tarwekiem zwanger is. niet dat dat misscien daardoor komt maar je weet niet. ik zelf heb vorige maand een miskraam gehad en ben meteen begonnen met tarwekiem dus ben benieuwd. eigenlijk moet ik dit plaatsen bij zwanger zijn

Hoi!

Volgens mij zijn het er heel veel, ik werd in ieder geval meteen na het starten van tarwekiemolie zwanger (weet het pas net).  Kan toeval zijn natuurlijk...
Succes met zwanger worden! Hoop voor je dat het snel weer raak is en dat het goed blijft gaan!

Marceline

hai,

Ik ben ook gelijk  na het starten met tarwekiemolie zwanger geraakt!!

Liefs Annemiek
23w3d

Hoi

Ik heb ze ook geprobeerd
Een maand of wat, maar ben er uiteindelijk weer mee gestopt.
Ik kreeg er toch wat buikklachten van

En uiteindelijk ben ik zonder zwanger geworden!!

Liefs Alma
5 weken 6 dagen

Hoi Toet,

Ik was hier ook wel erg benieuwd naar ben zelf namelijk ook begin van deze maand met tarwekeim begonnen.Ik heb mijn NOD 9 maart en jij???

Succes Groetjes Suus

Hoi,

Ik ben nu 2 maanden met tarwekiem bezig en helaas niet zwanger. Ik drink frambozenthee, mijn mannetje zit aan de zink, foliumzuur en tarwekiem. Maar tot op heden helaas..... Maar het zal vast goed voor je zijn, dus ik ga stug door.
Wens jullie allemaal heel veel succes! Ik ga duimen!

Liefs Suusje

hoi suus, ja ik weet niet precies wanneer mijn nod is. want ik ben 16 feb gecuriteerd en ja   ik ben gelijk toen begonnen met tarwekiem en ik had helemaal niet gevloeit na de curitage. maar afgelopen maandag 11 dagen erna begon ik tevloeien 1 dag maar. dus ik mijn verloskundige gebeld en zij zij dat ik wel snel was maar dat het mijn menstuatie was. beetje raar maar een dag. lekker lang verhaal. maar nu weet ik niet waar ik me aan moet houden of 16 feb of 27 feb we zien wel.

Hoi,

Ik hoorde na 3 maanden van tarwekiemcapsules. Heb ze gelijk gekocht en ja hoor, gelijk zwanger. Of het toeval is, ik weet het niet. Helaas is deze zwangerschap in een miskraam geeindigd. Ik slik nu wel weer tarwekiem, je weet het natuurlijk nooit!  Mijn eerste nod moet nog komen. Afwachten of het weer gelijk effect heeft.

Gr. Ank

Terug
Bovenaan