hoeveel pakjes mat 50/56 nodig ?

hmimes

New member
Hoeveel pakjes maat 50/56 hebben we nodig .
En wat voor soort pyama's kopen jullie ik dacht in nov zelf aan van die zachte warme stof of is dat te warm ??
 
Ik heb best wel wat in maat 50/56 vorige x kon mijn mannetje het ook best lang aan. Gok dat mijn meisje ook niet heel groot is.

En wat pyama betreft hier heb ik dat in het begin niet veel aan gedaan.
 
ik heb 1 pakje maat 50/56 van BFC, dat valt klein en 1 pakje maat 56 van Prenatal, dat valt groot. mijn oudste zoon kon lang maat 56 aan maar mijn 2e zoon was ruim 9 pond en had al snel 62 aan. als het weer een jongen is heb ik een berg kleertjes en als het een meisje is dan krijg ik vast heel veel :)! en anders gaan we er om! ik wacht tot ik weet hoeveel het weegt, anders koop ik straks dingen voor niks!

pyjama's doe ik in het begin niet aan, dan slapen ze gewoon in hun kleertjes, tot maatje 62 ofzo..
 
Mijn mannetje is nu ook niet zo groot, dus ik denk dat ik toch wat kleine maatjes bij ga kopen... denk een paar pakjes ofzo... ga van de week lekker even shoppen :)
Heb ondertussen echt veeeel kleertjes gekregen en ook van 3 vriendinnen mooie dingen kunnen lenen. Zijn kast hangt al aardig vol inmiddels.. nu al verwend :p hihi.
 
Ik heb nu twee setjes van maatje 50 en een van 56 en ik ga er denk ik nog een setje bijkopen. Ook heb ik vorige week een winterjasje gekocht maatje 50/56. Je krijgt ook nog heel veel en ik zou het sonde vinden als ze het niet aankunnen omdat het alweer te klein is. Een pyjamaatje heb ik ook niet in zo'n kleine maat hoor in het begin hou ik gewoon de kleertjes aan.
 
Ik zou als ik jullie was echt meer in huis halen! Ze poepen en spugen het in het begin zo onder en dan zit je. Ik was vorige x blij dat ik het nodige had. En toen is er zelfs nog bijgehaald in de kraamweek! 2 pakjes is echt te weinig! Tenminsten bij mijn ervaring. Desnoods pak je maat 56 ipv 50. Succes allemaal.

En de kleertjes zijn nog zo zacht in het begin dat ze daar makkelijk in kunnen slapen!
 
hier weet ik gewoon dat ik veel kleertjes krijg van kraamvisite en familie, dus vind ik 2 pakjes niet te weinig! vaak vraagt de visite vantevoren wat je wil hebben, dan kan je ook aangeven dat je kleine maatjes wil hebben! maar als je idd denkt of weet dat je geen kleertjes krijgt dan zou ik er ook meer aanschaffen!
 
Terug
Bovenaan