Hoeveel pakken luiers?

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal

Ik zit eigenlijk met het volgende.....ik wil een aantal pakken luiers in huis hebben maar weet eigenlijk niet meer hoelang je met maatje 1 doet...
Ik weet wel dat het er ook aanligt hoe groot je kindje is etc, maar het leek me wel handig om wat in huis te hebben.
Heb nu 2 pakken liggen, pampers nm 1 ( 2 tot 5 kg) ik zat er aan te denken er nog 2 bij te halen...
Of zou dit teveel zijn?
Ik weet wel dat het zo gehaald is, supermarkt zit hier immers op de hoek maar toch..

Wie o wie kan mij helpen?

Liefs Sarah 39w3d zwanger van een 2e dochter!

Tja dat is de hamvraag. Ik heb een pak pamperes newborn gekocht. Verder heb ik bij de etos ook newborn gekocht dat is van 2 tot 5 kilo. Gewoon ik wil wat merken uitproberen.

Ik denk straks toch dat ik kijk wat in de reclame is.

2 weken terug was weer een actie van pampers 3 halen voor 22 euro. toen heb ik zeg maar 2 maal pampers dry gepakt van 4 tot 9 kilo (die zullen dus wat langer zijn) en 1 keer new baby en die is weer van 4 tot 7 kilo (zitten minder luiers in)

Dus ik heb 2 pakken echt voor de kleintjes en 3 opvolgpakken. Tja die heb je toch een keer nodig en mocht ik te weinig hebben van newborn dan heeft manlief die snel bijgehaald. Van de Newborn zou ik niet te veel kopen stel je hebt een   grote baby ben je er na een week of 3 alweer vanaf.

succes
talke

Hoi hoi,

Je zou het een beetje kunnen berekenen.
Je kindje zou 3500 gram zijn (redelijk normaal gewicht lijkt me).
Je zou ongeveer 8 luiers per dag gebruiken, en de kleine zou in 2 a 3 weken over de 5 kg zijn....
Er zitten 27 luiers in new born. Dus......
27/8=3,5 dag per pak
14 dagen betekend: 4 pakken

Zo heb ik het gedaan, alleen ik heb nu prematuur luiers nodig, dus ik zit al met een lading opgescheept hahahahahaah. Bij mij gaan er ongeveer 6 pakken per week doorheen (iedergeval afgelopen week). Maar er zitten ook 3 luiers minder in een pak.

Overigens iets anders: kruidvat heeft prematuur luiers (tot 2,5 kg)

Groetjes Bertine

Bertine, goed he van Kruidvat :p Ben ook al bij andere dingen weze kijken maar nergens!
Ik heb ze ook bij Kruidvat gehaald..

Van Maat 1 heb ik een pak of 6 liggen.. Maar ja mijn kleintje is nog geen eens 3 kilo!

Ik ga vanaf vandaag met Maat 1 beginnen want de prematuur luiers laten hele erge afdrukken achter op mijn kleine dus ze worden te klein!

Ik heb ook al grotere maten luiers in huis.. gewoon de aanbiedingen af, het komt wel op :)

xx Lies

Ik heb me trouwens hiervoor aangemeld, misschien dat het wat is:
www.watkostenluiers.nl

Liefs, Lotte

Hoi,

Onze dochter woog 3370 gram bij de geboorte en ik heb in totaal 2 pakken pampers newborn (1) gebruikt. Daarna ben ik overgestapt op pampers nummer 2 (ook die gele pakken). 's Nachts gebruik ik meestal pampers dry (dacht een groen pak??, ook nummer 2) zodat je niet perse hoeft te verschonen als het echt niet nodig is.

Je moet ook maar zo bedenken dat je in de supermarkt zo een pak heb bijgehaald mocht het nodig zijn!

Groet, Juul

Terug
Bovenaan