Hoeveel pakken newborn luiers kopen?

Hoeveel pakken Newborn luiers kun je het beste kopen?
Ik heb begrepen dat er ook nog een maat Newborn luiers 2 bestaat. Klopt dat? En vanaf wanneer gebruik je deze?

liefs ziana
 
Lastig hè...
Ik heb er nu stuk of 5 kan altijd nog bijkopen natuurlijk...
Ook heb ik al luiers voor na de NEW Born... Is maar net wat er in de aanbieding is en voorraad is nooit weg...als de kleine er is komt er al een dure tijd aan natuurlijk...
Zal zeggen volg je gevoel...hoeveel denk je eerst nodig te hebben en hou aanbiedingen in de gaten...scheeld altijd weer een hoop
 
Ik heb begrepen dat in de prenatal doos ook een pak luiers zit wellicht dat ik er 1 bij koop, van maat 1 en 2 pakken van maat 2 , wil niet te veel kopen dalijk zijn het helemaal geen fijne luiers en zit ik met voorraad :)
Maar inderdaad lastig zeg..
 
hoi,
mijn tip: koop er niet teveel! ik kreeg een beer van een zoon van ruim 9 pond en die had de newborn niet lang aan! je man/vriend/iemand anders kan altijd om een pak! maar maatje 2 kunnen ze ook heel snel aan hoor! van Kruidvat krijg je ook een klein pakje newborn gratis als je je inschrijft! ik heb altijd aldi-luiers en die vind ik erg fijn, maar is voor iedereen anders en ook qua bouw van je kindje ligt het er aan welk merk luiers fijn zijn!
 
Onze dochter heeft maar een paar dagen maat newborn 1 aan gehad. Ze was 3915gram en 53cm standaard gewicht maar groeide erg snel in de lengte.

Dus ik koop 1 pak en dan bijkopen. Ook qua kleding heeft ze nooit maat 50 aangehad meteen 50/56 ;)

Ik weet wel dat dit kindje niet groot hoeft te zijn maar vindt wel zonde om dingen weg te gooien ;)
 
Etos heeft heel vaak aanbiedingen van pampers! Ik haal denk ik gewoon drie pakken new Born pampers! Je kan ze altijd omruilen! Daar doen ze hier iig niet moeilijk over! Mijn kleine man heeft best lang de nummer 1 aan gehad!
 
ja goede vraag...had ik nog niet zo over na gedacht. Ze zeggen gemiddeld 8 pampers per dag toch dus als je dat x30 doet dan heb je voor een maand al 240pamers nodig. Denk dat ik drie of vier pakken newborn ga halen. Bij de kruidvat krijg je trouwens een pakje in de zwangertas mama en baby.
 
Terug
Bovenaan