hoeveel pap??

Hoihoi,
even een vraag! Anna is nu bijna zes maanden en omdat ze niet doorslaapt ben ik begonnen met wat pap door de laatste fles.
Ik vraag me alleen af hoeveel schepjes doen jullie erbij van de rijstebloem??
Ik bedoel de gewone schepjes die ook in de nutrilon zitten.
Graag jullie bevindingen!
Anne
 
Hoi Anne,

Ik geef mijn dochtertje Lauri ook altijd de laatste fles pap. Lauri is nu bijna 5 maanden. Ik doe altijd 180 water, 6 schepjes Nutrilon en 3 eetlepels rijstebloem. Je mag gerust eetlepels gebruiken, dit hebben ze ook op het cb gezegd. Ik gebruik nl de 1-2-3- speen van Avent en bij twee eetlepels liep alles er langs. Met drie eetlepels gaat het goed. Succes!!

Groetjes,
Danielle
 
ik geef 210 cc water, 7 schepjes nutrilon en 4 schepjes nutrix (zelfde schepje als de nutrilon). Heb het wel opgebouwd, eerst dus een half schepje etc. met de 3 standen speen van avent.
bij mij ging dat goed ook met een half schepje erin.

Succes,
linda
 
Halloo,

Mijn zoontje is nu 5 maanden en een beetje. Hij krijgt 210 cc water (=240 voeding) en dan 2 eetlepels rijstebloem. Hij drinkt dit rond half 8 op en slaapt meestal tot een uur of 6 a 7 de volgende ochtend. Elk kind verschilt echter. Ik heb vroeger geprobeerd om het laatste flesje zo lang mogelijk te rekken, maar dat leek averechts te werken. Lees ook de verpakking daar staat de maximum hoeveelheid op.

Succes
groetjes
 
Hoi Anne,
Ik heb het met mijn zoontje heel langzaam opgebouwd, omdat ik het idee had dat hij krampjes ervan kreeg. Toen hij er eenmaal aan gewend was en nergens last meer van had, deed ik 4 schepjes(ik gebruik het schepje van de frisocomfort)
Ik hoop dat je er wat aan hebt, het is ff uitvinden wat de beste hoeveelheid bij jouw dochtertje is.
Groetjes Maaike
 
Hallo Anne,

Wij deden altijd drie eetlepels door de fles, je kan eventueel ook bambix door de fles doen, zijn wij ook mee begonnen toen Thomas zes mnd was.

Succes
 
Terug
Bovenaan