hoeveel pech kan je hebben

Hallo meiden,

Ja leuk topic he ik weet niet of iemand mijn topic pech heeft gevolgd.
Mijn tv kwam eindelijk terug uit reparatie afgelopen week en wat denk je de tv kwam beschadigd terug   dus ben gelijk gaan bellen en nou gaan ze iets regelen of een nieuwe televisie of een fikse korting want de koerier is vertantwoordelijk voor de schade.
Ja het volgende gebeurt de volgende dag ik ga naar boven om shanice te verschonen en ik kom beneden en jou hoor is mijn monitor kapot van de computer. Ik heb ze van de woningbouw gebelt en ze zijn vandaag de boel komen doormeten maar dat was allemaal goed gelukkig.Nou dit is in ieder geval materiaal wat vervangen kan worden maar ja je moet het geld ook hebben en aangezien mijn vriend net weer is gaan studeren en gaan werken is ons inkomen ook wel gedaald maar ja dat is gewoon investeren in de toekomst zodra hij klaar is gaat hij goed verdienen.
Ik moest dit even kwijt.

Nou Lis, je hebt inderdaad wel pech ja!

Ik heb je eerdere topic niet gelezen maar ik kan me zo voorstellen dat je gek denkt te worden wanneer alles achter elkaar stuk gaat!

Gelukkig ben je zelf niet verantwoordelijk voor de schade aan de tv maar de monteur (heeft die even een slechte maand!).

Nou meid, succes en sterkte en als er iets is: er is altijd een "lezend" oor voor je hier op het forum.

Liefs Monica

Dank je wel monica ik zal in het kort vertellen wat de voorgeschiedenis is.
Eerst ging mijn wasmachine kapot viel gelukkig nog in de garantie die gemaakt ga mijn tv kapot dus wij een nieuwe gekocht die dag was milton erg ziek ik met hem naar de huisarts kom terug thuis en jou hoor na een maand nieuwe tv kapot en die is dus met schade teruggekomen door de koeriersdienst.
groetjes lisette

Terug
Bovenaan