hoeveel per fles

zo als ik al eerder in een topic vertelde gaat ethan uit logeren..

maar nu ben ik aan het googelen over hoeveel hij ongeveer per fles mag hebben maar kan alleen berekeningen vinden voor de eerste 6maand maar niet voor 8maand baby's en een fles maken van rond om 475ml is wel heel veel en gaat hij nooit weg krijgen.

weet iemand hoeveel in de fles zou moeten.

ethan weegt 9,5 kilo en heeft incl de bv na zijn brood 3 voedingen

ik zou hem vullen tot ongeveer 240ml per fles..
Noa weegt 10kilo en is 9,5maand en krijgt flesvoeding 3x 240ml per dag. daarnaast brood, fruit, groente en water.

Ze drinkt hem niet altijd leeg maar dan weet je zeker dat je genoeg heb denk ik.
Het is lastig inschatten omdat je bij bv niet weet hoeveel hij precies binnen krijgt.

bedankt

dat is inderdaad vervelend ik voed altijd live bv via de fles krijgt hij meestal water en thee. melk is al heel lang geleden dat dat via de fles is gegaan

dromertje ik kolf af ivm met mijn werk en laat altijd tussen de 180 en 200 per flesje achter,zou dat doen als ik jou was, mocht je denken dat het te weining is en je toch je vriezer vol hebt liggen dan zou ik moeder eerst een flesje met 240 laten geven en dan merk je gauw genoeg of dat vold voor hem is of dat hij laat staan, veel plezier

Ik zou de oppas zeggen kleine beetjes per keer op te warmen en kijken wanneer hij genoeg heeft. Zou per keer dat hij voeding krijgt 240ml meegeven en eerst 120cc geven en dan 60cc en dan evt nog 30cc en 30cc. ZO hoef je niks weg te gooien, of in ieder geval niet veel.
FLorian dronk altijd weinig uit de fles..vandaar..

Terug
Bovenaan