hoeveel procent kans IUIbehandeling?????

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Misschien dat jullie me dat kunnen vertellen, maar hoeveel procent is er kans dat een IUI behandeling slaagt en hoeveel procent niet!!!!
Ik heb gisteren een IUI behandeling gehad wat overigens best pijnlijk is, na mijn mening!!
Maar alles over voor een klein wondertje natuurlijk!!!!...

liefs Chahida

hoi hoi ik heb net vanochtend mijn tweede iui behandeling gehad...
volgens de gyneacoloog wordt 60 procent van de vrouwen na iui zwanger...dus 6 op de 10...afwachten dus...jouw eerste keer?     spannend he?
groetjes natasja

Ja heel spannend, alleen weet ik nu niet zeker of ik mijn eisprong heb gehad omdat ik voor de grap vandaag een ovutest heb gedaan, en die gaf een iets lichtere streepje aan dan die controle streep...
Als je je eisprong hebt gehad moet die toch helemaal niks meer aangeven behalve het controle streepje!!!!
Ik begin nu echt te twijfelen, maar het was toch wel positief op die donderdag, vandaar dat ik die IUIbehandeling vrijdag heb gehad, alleen ja als ik die eisprong niet heb gehad kan er ook niks gebeuren van een zwangerschap lijkt mij!!!

een iui kan ook voor je eisprong hoor!
de zaadjes leven wel 72 uur!   dus je hebt best kans hoor.....spannend allemaal!
wat raar dat ze bij jullie niet in het weekend werken....welk ziekenhuis heb je?
ik in den helder...lang wachten he twee weken?
groetjes natasja

quote: natasja 0000 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-07-2006 09:45:41'));

een iui kan ook voor je eisprong hoor!
de zaadjes leven wel 72 uur!   dus je hebt best kans hoor.....spannend allemaal!
wat raar dat ze bij jullie niet in het weekend werken....welk ziekenhuis heb je?
ik in den helder...lang wachten he twee weken?
groetjes natasja

Oh oke dan, nu maar hopen dat het raak is, die 2weken duurd zeker lang, ik kan de 23ste pas testen zij de dokter!!!
Dus ik moet 16dagen in totaal wachten, gelukkig is dat nu nog maar 8dagen...
Ik heb al wel lichtelijk buikpijn gehad, dus we wachten het af...
Bij ons werken ze niet in het weekend nee, ik loop bij de Flevoziekenhuis in Almere...
En jij??????...

liefs Chahida

quote: natasja 0000 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-07-2006 12:32:13'));

hoi hoi ik heb net vanochtend mijn tweede iui behandeling gehad...
volgens de gyneacoloog wordt 60 procent van de vrouwen na iui zwanger...dus 6 op de 10...afwachten dus...jouw eerste keer?     spannend he?
groetjes natasja

Voor jou is het ook spannend he...
Bij een vriendin van mij was het in 1x raak maar ja dat is natuurlijk niet bij iedereen zo jammer genoeg...
We wachten af!!

Terug
Bovenaan