Hoeveel rekening houden jullie ermee?

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

Ben ik wel zwanger, ben ik niet zwanger? Die vraag blijft na het "klussen" de hele dag door mijn hoofd zwerven. Nu was het vorige werkend ( niet afgelopen maar die daarvoor) ons klusweekend ( om het zo maar even te noemen ;-)

Wij gaan dit weekend met een heel stel vrienden een weekend weg. Alle dames drinken wijn, wij zijn de enige die graag zwanger willen worden ( iedereen heeft al kids) en ik lust ook best een glaasje! Ga ik wel een glaasje drinken of niet, ben ik zwanger of niet?

Snappen jullie mijn issue, het is niet alleen met een wijntje drinken wanneer ik dat denk maar ook met andere dingen. Tot hoever houden jullie er rekening mee dat je wellicht zwanger kan zijn.

Ik hoor het graag!

hey meid

ik snap je ghihi hier het zelfde probleem ...
Ik hou al maanden lang het uit niet te drinken tot mijn verjaardag toen 1 glaasje , en als ik echt zin heb in een wijntje neem ik er 1 ... Lieverd er zijn zelfs junkies die zwanger worden !! dat ene glaasje kan echt geen kwaad !! en als ze vragen waarom je niet meer drinkt zeg je hij viel er niet lekker in ;)

Suc6 !! and have fun !!

Liefss

Ik hou er geen rekening, meer, mee. Deed het wel, maar na een jaar deed ik lekker wat en wanneer ik wilde. De eerste weken heb je toch nog geen bloedband.
Volgens mijn gyn is et vrieg genoeg om op te passen na een positieve test.

Alleen na de terugplaatsing van ivf, houd ik er rekening mee. Toch een stukje gevoel dat je er alles aan doet om mijn lichaam zo optimaal mogelijk te maken.

Succes!

De eerste weken leeft t vruchtje nog van het eizakje (of hoe dat ook heet). Dus als jij drinkt komt dat niet bij t kindje zeg maar.
Dus tot de positieve test kan je gewoon alles doen.
Doe ik iig wel.
En ik heb twee gezonde kinderen.

Ik heb me aanvankelijk braaf onthouden maar na een jaar proberen heb ik het er wel zo'n beetje mee gehad. Dus doe ik gewoon weer wat ik wil.

Ter informatie: mijn eerste was er in 3 maanden terwijl ik volop rookte en dronk (ben er na de test wel acuut mee gestopt). Dus het zegt niets volgens mij. Ik denk dat het veel belangrijker is dat je ontspannen bent. Al wil ik hier uiteraard geen ongezonde levensstijl aanprijzen ;)

Dank jullie wel! Fijn om te lezen dat een wijntje best kan! Gaat de fles van het weekend mooi mee!

de navelstreng word iid pas aangemaakt nadat je weet dat je zwanger bent.
dan is het vroeg genoeg.

ik zal me zelf niet bezopen drinken, dat is voor niemand goed.

fijn weekend

Ik ben op dat gebied een groentje.. Ik hou er wel rekening mee alleen als er duiveltjes zijn dan wil ik nog wel wat nuttige dan ga ik ook gewoon lekker los op dat gebied

Terug
Bovenaan