Hoeveel slaap

Hoi!
Wij zijn werkelijk gezegend met een ontzettend goede slaper. Hij slaapt zo goed, dat ik in het begin heb opgezocht en nagevraagd of het niet teveel was. Hij is nu bijna 14 maanden en slaapt 's nachts van 19.00 tot 8.30/9.30. Overdag slaapt hij tussen de 1.5 en 3 uur.
De momenten die hij wakker is, is hij actief en gezond, hij eet goed en ontwikkelt lekker. Ik maak me er dus geen zorgen meer om en geniet er maar van, zolang het duurt..

Hoeveel slapen jullie dreumesen?

Mijn jongste is net geen 16 maanden en sliep als baby ook heeeeel veel. Nu van 19.00 tot 6.00/7.00 en overdag 1x ook tussen de 1.5 en 3 uur.

M'n oudste is 2.5 en sliep als baby nooit en nu nog meer dan z'n broertje

Pfoe, ik zou dat heerlijk vinden! Als de ontwikkeling verder prima is, geen gezondheidsproblemen ofzo, dan zou ik gewoon genieten van jullie slaapkoppie hoor. 

Mijn dochter (18 maanden) slaapt van 19.00 tot 6.00 
Dat klinkt leuk, maar is wel met een half uur tot een uur kletsen, knuffels wapperen enzo voor ze slaapt, en ze wordt regelmatig nog 1 tot meer keer per nacht wakker. Soms is het 5.30 of hoeraaaa een keer 6.30. 
Vannacht was ze van half 1 tot half 4 wakker en evengoed 6.10 wakker.... bah! Maar heeft ze overdag weinig last van. 

Dan slaapt ze tussen de middag zo'n 2 a 2,5 uur, en dat gaat supergoed. Tot 2 maanden geleden was dit vaak 1,5 uur maar dat lag ook aan dat ze moest wennen aan 1 keer slapen. Voorheen was het 2 x 1,5 uur. 
Sinds ze enorm is gaan praten en haar begrip sprongen heeft genomen slaapt ze dus 1 x langer tussen de middag. 

Mijn dochter van 15 maanden slaapt overdag 1,5 tot 3 uur (soms 2 slaapjes, soms 1) en gaat om 19.30 naar bed tot 6 of 7.30. 
Komt tussendoor wel nog 1x voor bv maar ze sliep vorige week voor het eerst door (haleluja haha). Heb goede hoop dat ze dat trucje vaker gaat doen ;) 

Die van mij is 14 maanden en slaapt van 18:30 tot 7:00, soms met een flesje melk in de nacht. Overdag slaapt hij tussen de 1,5 of 2 uurtjes maar dat is maximaal.
Lijkt me dat die van jullie het goed doet, toch?
Als de ontwikkeling, groei en welzijn goed zijn lijkt me het niet zorgelijk.

Hier nog zo één! toevallig hier ook een topic over geopend (alweer een tijd terug). 
Mijn meisje is vandaag precies 14 maanden, slaapt overdag 3 uur (verdeeld over 2 slaapjes, en dan moet ik haar bijna altijd wakker maken) en 's nachts klokje rond: van 19u tot 7u. Heerlijk!

Terug
Bovenaan