Hoeveel slaap???

alicia is nu 15 weken en slaapt overdag maar 1 keer tussen de voeding van 2 en 6 uur in. en dan slaapt ze 2 of 3 uurtjes. en dan vanaf 10 uur pas. de rest van de dag slaapt ze steeds maar 5 minuutjes. en ligt ze veel te spelen.
ze groeit goed dus het kan geen kwaad..

Hier wisselt het. 'S ochtends slaapt fedde veel. Vooral als wij ook nog op bed liggen, want dan ligt hij op z'n matrasje tussen ons in. Zo kunnen we allemaal nog wat slapen en anders wil hij niet meer. Dan tussen de middag gaan het slaapje ook nog ok. Daarna kort. Moet soms even de stofzuiger aanzetten dan slaapt fedde.
'S avonds wil hij niet op bed slapen, wel op schoot.
Hij gaat tussen tien en elf in de wieg.

Maat gisteren waren we even op stap overdag en toen sliep hij een stuk minder. Het wisselt nog erg.

Bij jou dan?

Connor slaapt in de ochtend een uurtje, hooguit anderhalf en in de middag 2x een uurtje, rond half 2 en rond 5-en daarna gaat ie rond 8 uur weer naar bed voor de nacht (maak hem nog wel tussen 11 en 12 'wakker' voor een voeding).
Hij past zich helemaal aan aan het ritme van het halen-en-brengen-naar-school van de oudste, echt perfect!
Tja het is niet veel slaap op de dag, maar ach hij slaapt 's nachts goed dus je hoort mij niet klagen.
Hij heeft sinds gisteren ook een voeding laten vallen op de dag maar weer precies zó dat ie mooi in hetzelfde ritme valt. Zo blij dat hij een passend ritme heeft gevonden! (en ik geef bv op verzoek!).

Hier slaapt ons manneke met name in de ochtend veel.
Meestal ligt tie net na half 9 in zijn bedje en slaapt dan tot aan zijn volgende fles.
En 's middags vaak 1 wat langere 2 - 2,5 uur en zo rond etens tijd (wanneer wij eten) een hazeslaapje......
Ook hier past ons manneke zich aan aan het brengen en halen van de oudste.
"s nachts slaapt tie super afgelopen nacht zelfs van 21.30 tot vanmorgen 6.30!!!!

jayden slaapt tot 7 uur `s morgens door en krijgt dan zijn fles en gaat dan weer door tot +/- 11 uur en gaat dan rond 12 uur weer naar bed tot +/- 2 uur en dan blijft hij vaak tot ongeveer 8 uur wakker en soms doet hij tussendoor nog een paar hazen slaapjes en dan gaat hij rond 8 uur zijn bed in tot 10 uur krijgt dan zijn laatste fles en slaapt dan aan 1 stuk door tot 7 uur.
dus hij slaapt heel veel.
vind het niet erg moet ik zeggen.
jayden is nu 17 weken.

groetjes angelique

Terug
Bovenaan