Hoeveel slaapt jou kindje nog overdag?

Ik was gewoon even benieuwd...

Thomas slaapt 's nachts van 7 tot 7, overdag is hij 2 uur op en 2 uur in zijn bedje.

Hij maakt dan ongeveer 3 slaapjes van +/-2 uur en soms ook nog 1 á 2 slaapjes van +/- 1 uur.

Hoi,

Tijn slaapt van 9 / half 10 tot een uur of 8 / 9. Hij slaapt daarnaast 's morgens meestal 1 tot 1,5 uur en 's middags 1,5 uur. De avond is een beetje afhankelijk van wat hij die dag deed, als het een drukke dag was slaapt hij van half 8 tot half 9 ook nog wel een uurtje.
Ik heb bewust gekozen om Tijn vrij laat nog een voeding te geven. Tot nu toe vinden we het alleen maar gezellig als hij 's avonds nog op is en ik geniet zo van de laatste voeding die ik altijd in bed geef (geef nog 3 keer op een dag borstvoeding) Lekker voeden, even knuffelen en dan zelf nog even een boekje lezen, heerlijk!
Gisteren was Tijn voor het eerst op het kinderdagverblijf, een middag. Toen hij thuis kwam nog even wat gegeten en daarna doodop in slaap gevallen, wat was hij moe... Grinnn

groetjes Natasja

Ha Caat,

Loïs slaapt ook nog drie keer. Van half 10 tot 11. Van 1 tot half 4 en van 5 tot 6. Ze gaat om half 8 dan weer naar bed en is 's morgens rond half 8 weer wakker. Ze redt het nog niet om helemaal op te zijn tussen een voeding door.

Dan slaapt hij nog erg veel zeg!!

Jens gaat er rond 19.00 uur in en komt vaak rond 05.00 uur voor het eerst om vervolgens om uiterlijk 06.00 echt UIT bed te willen. Overdag slaapt hij 1 x een uur of 2 en 2 x een half uurtje/uurtje.

gr.Ing

Hoi,

Jurre slaapt van 19.30 tot +/- 7.00

En dan van 9.30/10.00 tot 11.00

en van 13.30 tot 15.00 ongeveer.

Eergister wilde hij niet smiddags slapen en gister niet sochtends, maar toen heeft hij van 12.00 tot 15.00 geslapen.

groetjes
Jadeje

Jeetje wat hebben jullie allemaal al een strak ritme zeg!! En inderdaad Caat, jouw zoontje slaapt behoorlijk veel. Geniet er maar van, lekker veel tijd voor jezelf..
Ik herken vooral veel in Ing/Jens; volgens mij lijken onze knullen wel een beetje op elkaar. :)
Noah gaat 's-avonds tussen 7 en 8 naar bed en wordt dan rond 11 uur nog wakker voor een laatste voeding. Daarna slaapt hij tot een uur of 6 (soms iets later, soms iets eerder) en dan heeft hij het ook helemaal gehad en wil hij SPELEN!
Daarna slaapt hij in de ochtend nog een uurtje, in de middag 1 - soms 2 uur en dan in de namiddag nog een half uur tot een uur. Slapen vind hij gewoon saai, evenals zitten, liggen en gevoerd worden. Kruipen, staan en stappen, dát is pas leuk! ;-)

Groetjes, 10e

Mijn dochter wilde vanmorgen voor het eerst niet slapen en is de hele morgen op geweest tot 12 uur.... toen was ze het echt zat en viel als een blok in slaap. Ze geven het dus lekker zelf aan als ze langer op willen zijn!

Terug
Bovenaan