Hoeveel slaapt jullie baby overdag??

Mijn zoontje van 11 weken slaapt tot '7 uur 's ochtends. Dan gaat hij om 8:30 uur naar bed en slaapt hij tot ongeveer 10:30. Om 11 uur de fles en dan slaapt hij nog van 12:30 tot ongeveer 13:30. Na de voeding van 15:00 uur slaapt hij eigenlijk niet meer. Om ong. 20:00 uur gaat hij weer naar bed.
Ik ben heel benieuwd hoe het ritme van jullie baby's overdag is??

hallo

Mijn kleintje gaat om 19.30 naar bed word smorgens 7.30 ongeveer wakker
dan valt die rond 12.00 uur slaap een half uurtje maar hoor hahah en de rest van de dag wakker

hoihoi,
Mijn zoontje(8 weken)slaapt tot 07.00(komt s'nachts ook nog 1 keer),dan slaapt ie van 8.00 tot ongeveer10.45.dan de fles.
Dan slaapt ie weer van 12.00 tot 15.00,weer de fles..en daarna slaapt ie meestal een uurtje,en dan wakker tot 19.00,weer de fles.om 20.00 naar bed,dan maken we hem rond elven wakker voor de fles en gaat ie direct na de fles en een boertje weer slapen,wanneer ie s'nachts komt verschilt nogal,soms zit er 4 uur tussen,soms ook zes,geen pijl op te trekken dus.
Groetjes Tanja

Lotte is nu 12 weken en gaat nog na elke fles gewoon naar bed.
om 6 uur de fles en om ongeveer half 7 kwart voor 7 weer naar bed.
10:00 moet ik haar wakker maken voor de fles en gaat verschillend maar gemiddeld om 11 uur weer naar bed.
om 2 uur krijgt ze weer een flesje en dan rond 4 uur weer naar bed.
om 6 uur weer de fles en dan rond 7 uur naar bed.
om 10 weer de fles en dan rond 11 uur weer naar bed.
Ze slaapt dan de hele nacht door tot 's ochtends 6 uur en dan doen we weer het hele riedeltje.
Wij doen rust en regelmaat van Ria Blom, en voor ons en Lotte werkt het super.
Soms wordt ze tussendoor wel even wakker maar gaat dan spelen in bed en ligt haar kamertje rond te kijken ze vind het niet vervelend om alleen in bed te liggen.
Meestal valt ze na een kwartiertje weer in slaap.
Ik moet zeggen dat het echt heerlijk is dat ze nog veel in haar eigen kamertje ligt en het is dan ook weer super gezellig als ze dan een uurtje beneden is.

Groetjes,

Lilian (sorry voor lange verhaal)

Hoi,
Mijn meisje van 11 wkn Krijgt `s morgens rond 7 de fles.Blijft beneden tot fles van ongeveer 11.Ze slaapt wel uurtje in box.Na fles van 11 na bed tot ongeveer 15 dan fles en blijft ze weer beneden tot fles 19.Ze slaapt weer uurtje in box of kinderwagen als we gaan wandelen,of we gaan even ergens op bezoek.Rond 20 uur ligt ze in bed totdat ze wakker wordt.En vannacht was 5.30 haar eerste geluidje...uh...Om 6.45 fles gegeven,toen was ze echt wakker.
Groetes Gaby.

Jasper is nu 17 weken en heeft al heel lang hetzelfde ritme. 's Morgens om 7 uur de fles en dan een uurtje later naar bed. Meestal haal ik hem dan rond kwart voor elf uit bed, maar dan is hij al wel meerdere keren wakker geweest. Hij speelt dan wat en valt elke keer weer in slaap. Dan 11 uur fles en rond half 1 naar bed. Hoeveel hij dan slaapt kan verschillen. Tot half 3 is hij vaak wel aan het slapen, maar ook dan is ie wel een paar keer wakker en geeft af en toe wat geluidjes weg! Rond 3 uur de fles en daarna slaapt hij eigenlijk bijna niet meer tot aan zijn fles van 7 uur. Soms leggen we hem wel even op bed, omdat we zien dat ie moe is, maar langer dan een half uur wil hij dan ook echt niet. Na zijn fles van 7 uur  ligt hij om half 8 op bed  en dan maken we hem wakker voor zijn fles van 11 uur en daarna slaapt ie  na een boertje meteen weer verd tot de volgende ochtend.

Op de tijden dat ie wakker is, is ie  erg vrolijk en  veel aan het lachen,  brabbelen en kraaien. Erg leuk om te horen!!

Yari slaapt eigenlijk volgens mij nog best veel.
Om 7 uur 1e voeding.
Wassen en aankleden dan even op bed knuffelen en spelen
Om 8.30 uur weer naar bed.
Om 10.45 uur maak ik hem vaak wakker,
11.00 uur de fles.
Even knuffelen en spelen, dan in de box.
12.30 uur weer naar bed.
14.45 uur is hij vaak zelf wakker.
15.00 uur de fles.
knuffelen en spelen, dan ff in de box ( als hij dan niet moe is )
16.00 uur is hij vaak al weer moe. Dus naar bed.
17.30 uur is hij vaak wakker, rond 18.00 uur in bad en 18.30-18.45 uur de fles.
19.15 uur gaat hij dan weer naar bed en we maken hem om 23.00 uur weer wakker voor de laatste voeding.
Hij is nu 16 weken.

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan