Xilyano slaapt vind ik heel erg weinig voor een baby van 7 weken. Hij drinkt smorgens rond 7 half 8 en dan gaat hij nog terug zijn bedje in tot ongeveer half 10. Daarna is hij de hele morgen wakker en omdat ik dan om 1uur met hem ga wandelen valt hij in slaap tot een uur of 3 en daarna is hij weer de hele middag wakker. Ik leg hem dan om 5uur wel in zijn bedje en soms gaat hij dan slapen maar vaak gaat hij liggen huilen. Na 6 ligt hij dan wel eens even bij mij te slapen, maar dan is hij om 8 uur ook al wel weer wakker. Hij slaapt dus ongeveer 2 tot 4 uur op een dag.
En als hij dan tussendoor gewoon wakker zou zijn maar nee dat houdt hij maar even vol want hij wil dan aandacht...daardoor kom ik zelf soms echt niet aan mn eigen dingen toe. Nu ook ligt hij al weer een half uur te huilen, maar ik kan toch ook niet de hele dag met hem gaan zitten want dan is het goed..maar daar raakt hij dan ook aan gewend denk ik. Hoeveel slapen jullie kindjes?
En als hij dan tussendoor gewoon wakker zou zijn maar nee dat houdt hij maar even vol want hij wil dan aandacht...daardoor kom ik zelf soms echt niet aan mn eigen dingen toe. Nu ook ligt hij al weer een half uur te huilen, maar ik kan toch ook niet de hele dag met hem gaan zitten want dan is het goed..maar daar raakt hij dan ook aan gewend denk ik. Hoeveel slapen jullie kindjes?