Hoeveel slapen overdag??

A

Anoniem

Guest
Hoeveel slapen jullie kindjes overdag?
Mijn zoontje is nu 8 maanden en slaapt 3 x. 's Ochtends een uur, ' s middags 1,5 uur en eind van de middag weer een uur.

Wist ik het maar!
Op het moment heb ik geen idee,
Stef maakt er een potje van, dus ik doe maar wat.
Hij is er glukkig niet sjagie onder, dus het zal wel goed zijn,,,,
Maar hoeveel hij nou slaapt......

Liefs Annet

Kay gaat na 2 uurtjes spelen naar bed en slaapt dan makkelijk 2 uur..
Dus altijd wel handig als leidraad..

Esmé mv Kay

Als ik geluk heb slaapt ie na de fles 's morgens nog een uurtje, en als ik heel veel geluk heb slaapt ie na de boterham en flesje 's middags ook een uurtje....
Het is een erg wakker kereltje, hij houdt wel van een klein haze slaapje van 15 minuten om 11 en 16 uur bij mij op schoot....

mijn meisje `s morgens in box een 20 min dan gaat ze rond 13 u na bed tot als we geluk hebben 15 u.~s avonds rond 17 u gaan we een klein uurtje wandelen zodat ze nog een 15 min slaapt.Thuis slaapt ze niet en anders haalt ze het gewoon niet tot 19 u.Ze is ook zo nieuwsgierig na alles.....
gr gaby

Hallowa,
Nou op dit moment is het een beetje een ramp!
Ze word om half 8 wakker....En dan valt ze rond 10en weer in slaap op de bank..
Nou dat is hooguit een half uurtje dat ze slaapt..
En dan rond de middag na haar fles dan stop ik er meestal effe in bed...
Maar dat vind ze niet zo fijn...En dan uiteindelijk valt ze toch in slaap en dat is het ook maar net een uurtje...
En de rest van de dag niet....
Ik word er soms zelf moe van! Ze wil gewoon niet toegeven om te gaan slapen

Bij Ninthe is het ookerg wisselend.

Als we thuis zijn is het meestal van ong. 10:30-13.00 en smiddags van ong. 15:00-16:00.
Maar dan is ze om 18:00 alweer helemall kapot en slaapt ze tot 7:00. Maken we haar als wij op bed gaan nog wel wakker voor een fles.

Maar als ze op het kdv of bij mn ouders is dan slaapt ze bijna niet!!!

Emma slaapt 's morgens meer dan 's middags. En op het kdv slaapt ze helemaal weinig. Dan moet ze dat de volgende dag weer 'inhalen'.

Diane

Terug
Bovenaan