hoeveel slapen

hallo allemaal,
hoeveel hoord een baby van 11 weken te slapen??
ze slaapt tussen de voedingen max.1.5 uur is dit normaal of te weinig??

groetjes Nancy en Linn
 
Mijn zoontje sliep met die leeftijd ook niet zoveel, maar dat is niet zo erg. Die kleintje slapen gewoon wat ze nodig denken te hebben.

Als ze gewoon rustig is, is er verder geen probleem.

Ik hoop dat je hieraan genoeg heb.
 
hoihoi

Iris is nu 15 weken en begint nu pas wat meer te slapen.

Ze sliep in het begin na de fles van 8.00 uur maar een uurtje (van 9.00uur tot 10.00 uur)
en hooguit anderhalf uur.
En daarna was ze wakker tot de fles van 12.00 uur (lag wel heel lief in de box).
Daarna sliep ze van 13.00 uur tot 14.00 uur en soms tot 14.30 uur maar dan had je het ook gehad.

Voor de rest was ze gewoon weer wakker tot 19.30 uur en na die fles ging ze weer naar bed.
We moesten haar dan wel wakker maken voor de fles van 23.30 uur en die dronk ze dan eigenlijk slapend op.

Nu met 15 weken krijgt ze al een paar weken nog maar 4 flessen omdat ze niet wakker te krijgen was en gewoon begon te huilen als ze om 23.30 uur moest drinken.
Ze begint nu wel wat meer te slapen : 's morgens nog steeds maar een uurtje in haar bedje maar dan later nog wel eens een uurtje in de box en 's middags het zelfde verhaal.

Ze krijgt om 19.30 uur de laatste fles en slaapt dan van 20.00 uur tot de volgende ochtend 6.45/7.00 uur.
Soms moeten we haar gewoon wakker maken 's morgens.
Ze pakken zich wel wat ze zelf willen.
Wel hebben wij haar toch consequent (wat een woord) om 8.00 uur en om +/- 13.00 uur in haar bedje gelegd zodat ze wel leerd dat ze daar overdag ook moet slapen en dat gaat nu heel erg goed.(in het begin lag ze dan gewoon wat rond te kijken en nu slaapt ze )

Zo een heel verhaal maaar ik hoop dat je er wat aan hebt.
groetjes van wendy ....mama van Iris
 
Terug
Bovenaan