Hoeveel spuitluiers per dag???

Nou zoals de titel al zegt, hoeveel spuitluiers ivm met de dorkomende tandjes hebben jullie per dag???
En ook hoelang duurt het ong???
Want zit nu al op de 13 e luier voor deze dag. En haar billen zijn ook zo gigantisch rood, kan er bijna niet tegen op smeren.
En moet zeggen heb haar vandaag al 2x kunnen wassen en 3x nieuwe kleding aan kunnen trekken, zoerg wat eruit kwam. (Dit is ons thuis nog maar 1x eerder overkomen ivm mevrouwtje is al zo proper, ze wilt graag zo snel mogelijk een schone luier)
Dus ja al 2 dagen wat jengelend, slecht slapen, op de nachten na. Dacht dat het door de billetjes kwam, maar vandaag echt jengelent, ruim 2 uur non stop huilen (en dan is zo'n canule zo erg nog niet, ze maakt geen geluid behalve wat pruttelen, alleen wat vaker uitzuigen), rode wangen, geen verhoging (erg aangenaam met die spuitluiers temperaturen, om zo te zeggen the shit almost hit the fan!!!).
Nou vanmiddag een paracetamolletje gegeven, ik had nog die van 60gr liggen, en moet zeggen Rebecca ligt al leker 2 uur te slapen. en die mag ik max 6x op een dag geven, dus nu krijgt ze er zoiezo vanavond voor slapen gaan nog 1tje. Hoop dat het haar ff iets meer rust geeft! Want niets doet je meer pijn dan zo'n klein mensje pijn te zien hebben!!

Heerlijk om het ff van me af te schrijven, en nog heerlijker dat onze dame nu zo heerlijk ligt te slapen

Groetjes Pauline
Rebecca 27w5d

jeetje 13 is wel veel zeg!!

met Amy heb ik er nog geen ervaring mee en met mn zoontje toendertijd was het idd dunner maar niet vaker.....

hopelijk helpt de pcmol goed en komen die tanden snel door

okay, ik heb echt dé tip tegen rode billen; maizena! Geen gel*l, Heather, oudste dochter, had er enorme last van, niets hielp. Tot ik dat hoorde, ten einde raad naar de ah gegaan en een pak gekocht, en ik gebruik niets anders meer.

Succes!

(ps; zielig he, voor die frummels. Het moet echt zo ontzettend zeer doen die tandjes. Jasmijntje zit nu aan de tweede ronde. Ik ben zo blij dat er paracetamol is. Krijgen ze toch wat slaap en die hebben ze (en wij;-) wel nodig.)

Oeps, je blijft in ieder geval lekker wassen dan:-(.

Joost heeft helemaal geen last ervan. Vanmorgen voelde ik in eens een heel klein randje tand in zijn mond. Hij is er niet vervelend van geweest, geen spuitluiers, etc etc. Echt heel apart. Mijn andere twee hadden er altijd wel veel last van. Ook hier gebruikten we maizena. Ideaal!!!

13 luiers??? Tjee!
Olivia heeft ongeveer een week lang 4x per dag spuitluiers gehad en nu sinds een dag of wat is het minder (2x, dat is normaal hier).
Het tandje wordt steeds zichtbaarder, zo schattig!

Mijn hemel Pauline! 13 x???? ppfff nee hier nu ongeveer 3 x per dag.
En die maizena ja die had ik net van de week gehoord. Had een klant aan de balie (werk op een reisburo) en er zat wit op haar handen. Ik zeg: oowww bent u aan het schilderen? Zegt ze: nee das maizena mijn jongste heeft z'n kontje helemaal op liggen, en dan helpt maizena.
Tis wel een vieze plakboel, maar maizena schijnt het vocht eruit te trekken.
Hier nog prima te redden met sudocreme.

Groetjes,
Margreet

Andries 19+4

Oh jeetje zeg!!! 13 spuitluiers???!!!!! Nee zoveel heeft Quinn er gelukkig ook niet. Nu momenteel ook 4 of 5 per dag en ook ik kan Quinn regelmatig helemaal verschonen en wassen, omdat hij er dan bijna tot aan de nek aan toe eronder zit.
Ik ben sinds gisteravond ook maar begonnen om een zetpilletje te geven en oh wat een rust hebben wij , maar ook quinn zelf gehad. We gebruikten ook chamodent of dentonox, maar beide vindt ik weinig helpen voor de tandjes. Er moet volgens mij nog een middeltje zijn wat er tegen helpt, maar kan zo niet op de naam komen. Als de billetjes flink rood of kapot zijn gebruik ik bij beide kids bepanthen. Ik vindt dat echt geweldig spul. Van maizena had ik indd ook gehoord. Maar heb ik zelf nog niet gebruikt. Sudocréme gebruiken we niet, want yordi huilde alles bij elkaar als ik dat toen bij hem gebruikte en dat scheen dus erg bij hem te bijten, dus daarom gebruik ik nu bij quinn en soms yordi ook nog alleen bepanthen.
Succes met de tandjes en hopelijk worden de spuitluiers ook snel minder. Blijf het altijd zo sneu voor die kleintjes vinden.

Liefs marielle Quinn 18+2

ok ik heb het dus met mevrouw dubbel!!!
Nou we hebben bephanten, maar dat werkt bijna tot niet op haar billen, maar goed op haar canule en evt rode plekjes daar, dus die hebben we daarvoor, en voor haar billen toen in zkh gebruikt, nou geen effect, sudocreme werkte goed toendertijd, en nu combi sudocreme en een huismerk weet niet eens waarvandaan, gekocht voor mn zwangerschap, want ja sorry paarden mensen gebruiken het ook voor veel dingen, volgens mij vanuit apotheek. En moet zeggen die werkt nu nog het beste!!!! Maar echt knal rood van anus tot rug, en liezen, en dan altijd per 2 uur luier na kijken, behalve 's nachts. En sinds zkh geen last meer gehad, nu weer terug!! Denk gewoon daqt het echt bijt die zure luiers!!!!!

Terug
Bovenaan