omdat we zwanger willen worden ben ik in november begonnen met foliumzuur van Evasin.... ik ben sinds 3 weken overgestapt op Puur mama van VSM omdat dit meer dan alleen foliumzuur bevat (ook andere vitamines en mineralen.)
ik heb tarwekiem capsules (ronde bolletjes) van een onbekend merk (in een kruidenwinkel gekocht) en ben daar 4 weken geleden mee begonnen...
hiervan neem ik er 1 per dag. (moet je man deze trouwens ook slikken??)
nu kan ik alleen nergens terug vinden hoeveel je moet innemen van beide capsules/tabletten.
en is Puur mama beter dan Evasin?? Heb het idee dat ik te weinig binnen krijg! maarja dat denk ik maar natuurlijk.... in de Puur mama zit per capsule 400 microgram foliumzuur...
ik wil me natuurlijk ook weer niet 'vergiftigen' door te veel in te nemen.
hopelijk kunnen jullie me advies geven?
dikke X Snoopy
ik heb tarwekiem capsules (ronde bolletjes) van een onbekend merk (in een kruidenwinkel gekocht) en ben daar 4 weken geleden mee begonnen...
hiervan neem ik er 1 per dag. (moet je man deze trouwens ook slikken??)
nu kan ik alleen nergens terug vinden hoeveel je moet innemen van beide capsules/tabletten.
en is Puur mama beter dan Evasin?? Heb het idee dat ik te weinig binnen krijg! maarja dat denk ik maar natuurlijk.... in de Puur mama zit per capsule 400 microgram foliumzuur...
ik wil me natuurlijk ook weer niet 'vergiftigen' door te veel in te nemen.
hopelijk kunnen jullie me advies geven?
dikke X Snoopy