Hoeveel tijd per dag rusten jullie??

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Ik ben as zondag 34 weken zwanger en vanmorgen naar de huisarts geweest omdat ik heel erg pijn heb in mn vagina en bekken.... nu blijkt dus dat mn mannetje al aan het indalen is maar de manier waarop hoort pas bij 36-37 weken...

Nu mag ik dus niks meer :S Niet bukken, tillen, te ver lopen, staan...
Ademhalen mag nog wel...:p
Volledige rust om een vroeggeboorte te vermijden...

Nu heb ik hier nog een kindje van 4 om de week rondlopen met ADHD en dan rusten in die week is dus gewoon niet mogelijk...
Hoeveel rust per dag nemen jullie en wat is normaal??? Ik ben van sochtends 9 tot savonds 9 zowat de hele tijd bezig...

Pffff   Liefs Esther

Hoi
Ik rust niet,omdat dat niet gaat!
Heb nog 2 kindjes van 4&2.5,die van 4 gaat
sinds vorige week naar school,dus dat is 8x
heen&weer lopen...pfffffffff
Ik heb bekkeninstabiliteit,dus een uurtje
rusten zou wel lekker zijn,maar ja het is
niet anders.....
Sterkte...
Grtz An

Hoi,

Wat wordt er precies bedoeld met dat de manier van indalen normaal pas met 37 weken is? Ik begrijp niet helemaal wat daarmee bedoeld wordt.

Onze eerste daalde met 28 weken volledig in, ik had toen echt weeen. En met 30 weken bleek de baarmoedermond te verweken dus toen moest ik 6 weken bedrust houden.

De tweede zat ook met 28 weken al helemaal in mijn bekken en het zegt, zolang je baarmoedermond niet verstreken is, niks over een dreigende vroeggeboorte.

Ik hoop dat het je lukt om een beetje te rusten.

Syl
35+2

hoihoi
wat ik altijd heb gedaan en nog steeds doe,is s,middags even een uurtje op bed gaan liggen.
ik heb drie schoolgaande kids en twee zijn er thuis.
maar als ik d ekids om 1uur s,middags heb gebracht gaan de nadere twee gewoon naar bed.of ze nou slapen of niet,ze rusten toch even en zo kan ik ook een uurtje liggen.
je kunt toch ook de jongste even naar bed doen,zodat jij even een uurtje rust hebt.
succes he.
liefs sil

Terug
Bovenaan