Hoeveel tijd tussen controles?

Hoi allemaal, ik vroeg me af hoeveel tijd jullie (de dames die gewoon regulier bij de vk lopen) tussen controles hebben. Hoeveel weken zit er bijv. tussen de 12 wk echo en de de controle erna?

Goedemorgen, ik heb na de 12 weken echo pas weer volgende week woensdag mijn eerste controle en dat was 23 februari dus echt 5 tot 6 weken voordat ik de eerste controle weer krijg, dan gaat ze ook het hartje luisteren. Wij hebben wel een pretecho gepland tussendoor op 16 april want anders trek ik het echt niet tot 11 mei pas weer de 20 weken echo te hebben. Maar hier dus een lange tijd tussen de termijn echo en de eerste vervolg controle....

Kaatje,

Ik ga elke 4 weken naar de verloskundige. Ben inmiddels al 3 keer geweest. De meeste houden geloof ik 5 a 6 weken aan. Ik vind het wel lekker dat het bij mij maar 4 weken is

In principe in het begin om de 4 weken...vanaf 26/27 wkn om de 3 wkn, vanaf 32 wkn iedere 2 wkn en vanaf 36 wkn iedere week...
Ik ga vandaag voor de derde keer naar de Verloskundige. Over 2 wkn de 20 wkn echo.
Ik ben nu 17 wkn en 4 dagen.

Hoi,

Dat wat IIomi schrijft dat klopt....

Ik heb volgende week de 20 weken echo en de week erna weer een afspraak bij de vk...

Om de hoeveel weken ga jij dan of ga je in het ziekenhuis op controle....

Hoever ben jij nu??

Ik ben morgen 16 weken en sta onder controle bij het ziekenhuis. Heb dus al 3 echo's achter de rug (met 7, 10 en 14 weken), maar moet nu zes en een halve week wachten tot ik op 11 mei weer een controle heb en dan op 15 mei de 20 weken echo. Dat lijkt een beetje raar, maar mijn baarmoedermond moet in vaste weken gemeten worden, waardoor die volgende controle en 20 weken echo praktisch in dezelfde week vallen. Maar ondertussen vind ik die 6,5 week zonder controle eigenlijk te lang- zeker als ik hoor dat vrouwen zonder indicatie elke 4-6 weken gaan. Misschien dat ik dus toch maar vraag of ik voor de meivakantie nog een keer terecht kan. (Ik vind dat altijd zo lastig...)

Ik ben pas 1x geweest, begin maart. Nu mag ik morgen weer. Er zat nu 5 weken tussen. Ik heb geen idee wanneer de volgende keer (na morgen) zal zijn. Weet het ook niet meer van de eerste....

Terug
Bovenaan