Hoi mama's!!!
Wat voor voedingsschema hebben jullie voor een baby van 8 weken (en 1 dag
)
Welke tijden geven jullie en hoeveel?
Ik heb een zoontje van 8 weken en hij loopt vanaf zijn 3e week al bij de kinderarts omdat hij moeite heeft met zijn voeding binnen te houden. Nu gaat het steeds beter, maar nu zit ik een beetje te mieren met de tijden en de hoeveelheden.
Want het lijkt wel alsof hij nog altijd honger heeft.
Dit krijgt hij nu;
tussen 05.30-06.30 : 135 cc (120 + 4 schepjes)
ong. 10.00 : 165 cc (150 + 5 schepjes)
ong. 14.00 : 135 cc (120 + 4 schepjes)
ong. 17.00 : 165 cc ( 150 + 5 schepjes)
ong. 21.00 : 165 cc (150 + 5 schepjes)
ong. 00.00 : 185 cc ( 5 1/5 schepjes)
Bij de voedingen van 165 cc laat hij meestal beetje (20 cc) staan. Bij de vroege voeding en late voedingen krijgt hij er nutriton door. En elke voeding krijgt hij de helft Friso comfort en de helft Friso extra.
Vraag me echt af of hij nu genoeg krijgt, want hij huilt meestal na 3 uurtjes al en dan moet ik hem echt vasthouden om de tijd te overbruggen. Hij is overdag erg wakker en als hij al slaapt, slaapt ie heel licht, wordt snel wakker van geluidjes.
Stomme is dat als ik met hem buiten ben (wandelen of zoals vanmiddag terrasje met een autoalarm ernaast!!!) dan slaapt hij heel erg vast. Hij wordt dan echt nergens wakker van.
Groetjes,
Jacqueline
Wat voor voedingsschema hebben jullie voor een baby van 8 weken (en 1 dag
Welke tijden geven jullie en hoeveel?
Ik heb een zoontje van 8 weken en hij loopt vanaf zijn 3e week al bij de kinderarts omdat hij moeite heeft met zijn voeding binnen te houden. Nu gaat het steeds beter, maar nu zit ik een beetje te mieren met de tijden en de hoeveelheden.
Want het lijkt wel alsof hij nog altijd honger heeft.
Dit krijgt hij nu;
tussen 05.30-06.30 : 135 cc (120 + 4 schepjes)
ong. 10.00 : 165 cc (150 + 5 schepjes)
ong. 14.00 : 135 cc (120 + 4 schepjes)
ong. 17.00 : 165 cc ( 150 + 5 schepjes)
ong. 21.00 : 165 cc (150 + 5 schepjes)
ong. 00.00 : 185 cc ( 5 1/5 schepjes)
Bij de voedingen van 165 cc laat hij meestal beetje (20 cc) staan. Bij de vroege voeding en late voedingen krijgt hij er nutriton door. En elke voeding krijgt hij de helft Friso comfort en de helft Friso extra.
Vraag me echt af of hij nu genoeg krijgt, want hij huilt meestal na 3 uurtjes al en dan moet ik hem echt vasthouden om de tijd te overbruggen. Hij is overdag erg wakker en als hij al slaapt, slaapt ie heel licht, wordt snel wakker van geluidjes.
Stomme is dat als ik met hem buiten ben (wandelen of zoals vanmiddag terrasje met een autoalarm ernaast!!!) dan slaapt hij heel erg vast. Hij wordt dan echt nergens wakker van.
Groetjes,
Jacqueline