Hoeveel voeding geven

<p>Hallo</p><p>Mijn zoontje van 5 weken weegt nu 4.1 kg.</p><p> </p><p>Hij kreeg 90+3 voeding 6 a 7 x per dag ligt eraan hoe hij snachts slaapt. Omdat hij onrustig bleef na de voeding en bleef happen ben ik zelf gaan ophogen naar 120+4 schepjes. Hij lijkt hierdoor verzadigd maar geeft wel wat mondjes terug af en toe.</p><p>Vandaag naar het CB gegaan en ze gaven aan dat ik het bij 90+3 moet houden ivm zijn gewicht. Eerlijk gezegd twijfel ik nu omdat hij hierna honger lijkt te hebben. Maar ivm de mondjes terug weet ik niet of ik wel 120+3 moet geven. </p><p> </p><p>Wat zouden jullie doen?</p>
 
Je kan ook 120+4 maken en dan uiteindelijk iets minder ervan geven. Dus ipv de 135 die je dan hebt dat je 120 geeft. Ik ben er achter dat ze het bij het cb ook niet altijd even goed weten en maar wat doen. Ip houden ze aan 150 x het gewicht. Maar het ene kind heeft net iets meer nodig dan het andere. Zolang je niet over een liter gaat komt het wel goed. 
 
Maak t jezelf niet lastig. Gewoon geven wat hij nodig heeft!!! Heb ik ook gedaan ook al is die wat zwaarder. Bij BV weten ze ook niet hoeveel ze binnen krijgen. Gewoon op verzoek geven krijg je snel een tevreden baby
 
Terug
Bovenaan