Hoeveel voeding is goed?

<p>Hoi </p><p>Onze kleine man is nu 3 weken en 2 dagen en weegt 4.2 kilo. Hij zit nu op 6/7x 135 ml fles voeding..  maar soms heeft hij toch nog honger we geven hem af en toe wel wat water dan.... maar hoeveel ml is nu ongeveer goed . Met de rekensom 150cc per kilo komen we op nog minder uit dan dat tie al krijgt.</p><p>Iemand toevallig tips of adviezen?</p>
 
Ik heb me nooit zo druk gemaakt om het aantal flesjes of cc. Als mijn dochtertje aangaf dat ze honger had gaf ik haar gewoon een fles en als die elke keer opging en ze huilde erna gaf  k nog een beetje bij. Ze zal het nodig hebben dacht ik dan. Als dat meerdere keren achter elkaar gebeurde heb ik de fles opgehoogd. 
Wel weet ik dat het beter is om je baby voor 6 maanden geen water of andere dranken te geven. Dus niks behalve alleen maar melk en vanaf 4 maanden oefenhapjes.. er zijn ook bepaalde melksoorten wat je baby beter vult.  Dus als je het idee hebt dat je baby elke keer meer wil en niet genoeg heeft kun je je daar ook in verdiepen.
Als je borstvoeding geeft raden ze ook aan om meer aan te leggen met dit warme weer. Of wanneer je baby erom vraagt. Waarom dan niet bij gewone flesvoeding denk ik dan maar.  Via de borst weet je toch ook niet wat ze drinken tenzij je het afkolft...
 
 
Hoi hoi, idd gewoon lekker geven met het  warme weer verliezen ze ook veel vocht. Borstvoeding of flesvoeding kan beide op verzoek. 
 
Terug
Bovenaan