<p>Hoi lieve moeders!</p><p>Onze kleine meid van 4,5 maand slaapt sinds een paar weken door van 19:30 tot 06:30 / 07:00. We gaven haar een tijd nog een voeding om 23:00, maar toen we daarmee stopten, sliep ze al vrij snel de nacht door. </p><p>Zij krijgt het volgende:</p><p>07:30 - 200 cc</p><p>11:00 - 200 cc</p><p>15:00 - 200 cc</p><p>19:00 - 210 cc</p><p>Nu is ze de laatste tijd ineens weer wat meer aan het spugen, zeker bij de eerste hapjes die we aan het oefenen zijn. Ik heb contact opgenomen met het CB en die verklaren me voor gek dat ik haar 200 cc / 210 cc geef. Dat ze dat nooit adviseren omdat het maagje dan teveel 'oprekt' en ik per direct terug moet naar 180 cc max (en dan wel bij de 4 voedingen blijven). Dat heb ik nu dus gedaan sinds 2 dagen, en nu ligt haar hele schema overhoop. Ze slaapt overdag korter en onrustiger en komt snachts ineens weer om 05:30 en dan heeft ze ook echt honger. </p><p>Wat adviseren jullie? Terug naar het oude schema? Of toch nog even volhouden haar minder voeding te geven?</p><p>Ik stel jullie reactie enorm op prijs!</p><p> </p>