<p>Ons zoontje van 4 weken (4 augustus geboren) drinkt erg veel en ik vroeg me af of we het goed doen.</p><p>Luuk is bijna 2 weken na de uitgerekende datum geboren en was bij de geboorte 55 cm en bijna 4300 gram. Hij krijgt kv op verzoek en drinkt flessen van 120 tot 180 cc per keer. Hij kwam heel netjes om de 3 a 3 en half uur maar de laatste week wil hij soms na 1.5 of 2 uur al de fles. Dat lijkt me wel erg veel dus proberen we dan wat te rekken maar niets werkt hij gaat na een tijdje erg hard huilen en op zijn handjes zuigen en is pas tevreden met een fles. Hij doet meestal een half uur over zijn fles.</p><p>We hebben gisteren nutrilon forte gekocht in de hoop dat hij daar wat beter verzadigd door is. Nu doen we bij elke voeding 1 schep forte en de rest gewone voeding. Tot nu toe merk ik nog geen verschil. Verder slaapt hij goed (zolang hij geen honger of krampjes heeft). Hij spuugt af en toe een beetje maar heb niet het idee dat het abnormaal is. Soms een mondje terug en ongeveer 2x per week wat meer. Buikkrampen heeft hij de laatste tijd wel meer last van en hij heeft heel vaak de hik.</p><p>Zijn er meer mensen waarbij hun kleintje zo veel drinkt? Nog tips of moeten we gewoon zo doorgaan?</p>