hoeveel voeding?

goedemorgen,even een vraagje,hoeveel drinken jullie kleintjes?die van mij krijgt 6 flessen van 150cc,soms ook nog een 7e fles,heb het idee dat ze soms te weinig krijgt want ze meld haar soms alweer om de 2 en half uur.ze krijgt flesvoeding dus kan haar niet blijven geven,en na de fles is ze erg onrustig,ze ligt te steunen en te kreunen.ik heb het idee dat ik er nooit een ritme in krijg.trouwens ze is bijna 6 wk en   vorige week woog ze 4650 gr.groetjes mama van anouk

Hoi Anouk,

Onze zoon van 7 weken krijgt momenteel vijf flessen van 200 cc friso extra. Hij woog met vier weken 5770 gram, dus een flinke knul. Zelfs met de max aan voeding heb ik nog het gevoel of ie wel meer lust, maar dat moet nog maar niet. Hij kwam bij ons ook steeds vroeger voor een voeding, dus toen zijn we de voeding gaan ophogen. Binnen anderhalve week gingen we van 7 flessen naar 5 flessen. Hij regelde het helemaal zelf. Hij slaapt nu van 's avonds 21.30 uur tot ongeveer 7 uur. Dus de nachtvoeding is er ook al af. Maar ieder kindje doet het weer anders. Succes ermee.

Groetjes,
Miriam

Hai mama van Anouk.

Mijn dochter krijgt de 1e en de laatste voeding nog de borst en de andere 3 de fles. Dat zijn flessen van 180cc water en 6 schepjes Friso voeding. En deze flessen gaan bijna nooit helemaal leeg. Lune is dan ook een kleintje. Ze is nu 3 maanden en weegt ongeveer 5,5 kilo.
Wees gerust. Je dochter is nog maar 6 weken, is ook logisch dat het ritme er nog niet helemaal in zit. Bij mij was dat pas toen ze 5 voedingen kreeg. Daarvoor was het ook onregelmatig. Nu hebben we een schema!!

Succes.

Groetjes Jolien

Terug
Bovenaan